Tenere 700 Extreme 2024

12.849,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Pomaknite granice s pomoću modela Ténéré 700 Extreme, snažnog novog člana asortimana Adventure. Njegov potpuno prilagodljivi ovjes dugog hoda marke KYB vodi vas na novu razinu čistih terenskih performansi. Opremljen osloncima za noge od titana, visokim enduro prednjim branikom i ergonomskim reli sjedalom, ovaj dvocilindrični stroj iznimnih svojstava, zapremnine 690 ccm, napravljen je za svaki izazov.

Vozači modela Ténéré 700 već znaju da je ovo doista izvanredan i uzbudljiv motocikl. To je stroj broj jedan u svojoj klasi, jer svima pruža mogućnost da izađu vani i istražuju. Uz potpuno prilagodljiv ovjes dugog hoda i tvornički ugrađenu posebnu opremu, ovaj Ténéré 700 vodi vas bliže ekstremnim uvjetima. 

Nadahnut Yamahinim pobjedničkim motociklima za reli vožnje, Ténéré 700 Extreme napravljen je da vas odvede još dublje u surovi teren. Uz ovjes marke KYB iznimnih svojstava i povećani razmak od tla, kao i niz terenski orijentiranih komponenata te TFT mjernim instrumentom s tri teme i mogućnosti povezivanja, ovaj opaki silnik od 690 ccm spreman je za gotovo sve. Bez obzira jeste li iskusni pustolovni vozač ili ste novi u ovom uzbudljivom svijetu otkrivanja, novi Ténéré 700 Extreme vrsta je stroja koji zahtijeva vašu pozornost. Odmah ga potražite i pronađite svoju vrstu ekstremnosti.

Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB

Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB

Ténéré 700 Extreme ima prednju vilicu dugog hoda marke KYB iznimnih svojstava, s hodom kotača od 230 mm (20 mm više od modela Ténéré 700), koje se mogu nositi s najtežim terenima izvan ceste. Izdržljivi Kashima premaz na cijevima osigurava glatko djelovanje ovjesa – a s potpunom prilagodbom za predopterećenje i prigušivanje kompresije/odskoka, ovaj izdržljivi terenac može se postaviti tako da savršeno pristaje vašem stilu vožnje na bilo kojem terenu.

Stražnji amortizer marke KYB

Stražnji amortizer marke KYB

Ténéré 700 Extreme opremljen je stražnjim amortizerom dugog hoda marke KYB koji omogućuje hod stražnjeg kotača od 220 mm – 20 mm više od modela Ténéré 700. Potpuno prilagodljivi stražnji ovjes Monocross, razvijen za utrke, opremljen je novorazvijenom sponom koja osigurava progresivnije djelovanje ovjesa za poboljšanu upravljivost na ekstremnim terenima izvan ceste.

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča ima tri stila zaslona koji pristaju različitim situacijama. Tema „Explorer” dinamičnog je digitalnog stila, a tema „Street” prikazuje analogni oblik brzinomjera. Tema „Raid” ima dizajn nadahnut cestovnom kartom s usredotočenošću na putne udaljenosti. Ako imate Yamahinu besplatnu aplikaciju MyRide, možete ostati povezani i na zaslonu vidjeti tekst i obavijesti o pozivima.

Ravno, jednodijelno reli sjedalo

Ravno, jednodijelno reli sjedalo

Tijekom vožnje izvan ceste morate biti u mogućnosti jednostavno prebaciti težinu radi optimalnog upravljanja. Ravniji profil jednodijelnog sjedala i dodatnih 20 mm umetka pružaju modelu Ténéré 700 Extreme dodatnu udobnost zajedno s poboljšanom pokretljivošću na autocesti i po blatnjavom terenu.

Prednji, visoko podignuti enduro branik

Prednji, visoko podignuti enduro branik

Ténéré 700 Extreme isporučuje se opremljen visokim prednjim blatobranom dizajniranim da izdrži najekstremnije terenske uvjete. Njegov lagani dizajn pomaže da se zaštitite od površinskih krhotina, dok sporedni niski polubranik pomaže pri odbijanju prljavštine i prskanja od motocikla.

Lagani titanski oslonci za noge

Lagani titanski oslonci za noge

Za povećane razine prianjanja u blatnim ili mokrim uvjetima, posebna oprema modela Ténéré 700 Extreme obuhvaća lagane oslonce za noge od titana. Za 200 g lakši i s 35 % većom površinom od standardnog dizajna, ovi oslonci za noge natjecateljskog stila smanjuju pritisak na potplate vaših čizama – osobito kada stojite – dajući poboljšanu upravljivost zahvaljujući većoj kontaktnoj površini.

Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm

Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm

Yamahin CP2 agregat od 690 ccm dizajniran je za pružanje najsenzacionalnijeg i maksimalno zadovoljavajućeg iskustva vožnje na bilo kojem terenu. Proizvodeći snažan linearni okretni moment, ova pogonska jedinica s koljenastim vratilom postavljenim pod 270° snažno će vući od niskih okretaja naviše, čineći Ténéré 700 Extreme izvanrednim izvođačem bilo da prelazite kontinent ili ga vozite blatnjavim terenom.

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s 3 načina rada pruža vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne prometnice. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač, a isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.

Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara

Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara

Zahvaljujući iznimnoj ekonomičnosti agregata CP2 u potrošnji goriva, spremnik goriva od 16 l pruža vam velik raspon između punjenja. Neovisno o tome prelazite li neki ekstremni teren izvan ceste ili se opušteno vozite autocestom, tanak spremnik pridonosi jednostavnoj ergonomiji ovog izvanrednog svestranog pustolovnog motocikla.

Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica

Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica

Agresivna maska s četiri prednja LED svjetla nadahnuta je trkaćim reli motociklima čiji DNK seže sve do Yamahinih trkaćih strojeva koji su pobjeđivali na reliju Dakar. Potpuno LED osvjetljenje ima kompaktne prednje i stražnje pokazivače smjera i lagano stražnje svjetlo za iznimnu vidljivost uz izvrsnu pouzdanost i malu težinu.

21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama

21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama

Trkačko naslijeđe modela Ténéré 700 Extreme može se vidjeti po kotačima od 21 inča / 18 inča koji imaju žbice i kombiniraju ogromnu snagu s kontroliranim savijanjem kako bi se nosili s neravnim terenima izvan ceste. Usvajanje prednjeg kotača od 21 inča i stražnjeg kotača od 18 inča također vam pruža mogućnost ugradnje guma enduro svojstava za bolju učinkovitost izvan ceste.

Izvrsna zaštita za terensku vožnju

Izvrsna zaštita za terensku vožnju

Ovaj čvrsti pustolovni motocikl opremljen je širokom paletom originalne opreme osmišljene za zaštitu vas i vašeg stroja. Lagani vjetrobran i štitnici ruku pomažu pri zaštiti od vjetra, dok vodilica lanca i lagana aluminijska mrežasta zaštita hladnjaka štite od površinskih krhotina i održavaju iznimnu učinkovitost vašeg motocikla.

Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11,5 : 1
    Maksimalna snaga
    54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
    Verzija sa smanjenom snagom
    35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
    Maksimalan okretni moment
    67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l / 100 km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Preokrenuta teleskopska vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    210 mm
    Hod ovjesa straga
    200 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    905 mm
    Ukupna visina
    1.455 mm
    Visina sjedala
    875 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    240 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    204 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    16,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    2,6 l