NaslovnaMotocikliAdventure

Tenere 700 Rally Edition

galerija

Tenere 700 Rally Edition

93.900,00 kn

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Kada je 1979. g. održan prvi reli Dakar, Yamahinu modelu XT pružena je prilika da se dokaže u najtežoj utrci na svijetu. Vozači modela XT osvojili su ovaj legendarni događaj '79. i '80. g., a time je 1983. g. nadahnut razvoj izvornog modela Ténéré – legendarnog Yamahinog avanturističkog motocikla koji je promijenio svijet motociklizma. 

Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza horizonta. Novo izdanje Yamahinog modela Ténéré 700 Rally Edition za 2022. g. isporučuje se u bojama prethodnih modela i još boljim standardnim značajkama.

Uz crveno bijele trkaće boje, grafike „speedblock” i naplatke u zlatnoj boji, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima kojima su se utrkivali na utrci Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl srednje kategorije.

Izvorni model Ténéré pomogao je da Yamaha bude najuspješnija marka na Dakru, a modeli XT osvajaju 18 podija u prvih 6 izdanja najteže utrke na svijetu. Čista trkaća DNK koja je pokorila pustinju prošla je nekoliko generacija i razvojni put do modela Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. I to pokazuje.

Kratki pregled

  • Namjensko reli sjedalo
  • Tanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedalo
  • Ispušni top tvrtke Akrapovič
  • Čvrsta ploča za zaštitu agregata
  • Štitnik hladnjaka
  • Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
  • LED pokazivači smjera
  • Štitnici
  • Ručke za terensku vožnju

  • alt

    Heritage White boje

    Imaju suvremeno dorađene legendarne i dojmljive kombinacije bijele i crvene boje koje su se upotrebljavale na početnim modelima Ténéré kojima su vožene utrke Dakar. Na temelju tih početnih boja za utrku Dakar i prvi je proizvedeni model XT600 Ténéré iz 1983. g. također s ponosom nosio tu kombinaciju boja: Kontrast bijele i crvene boje, naplatci u zlatnoj boji i dizajn „speedblock” (također nadahnuti baštinom iz Dakra). Pojedinosti u završnoj izvedbi, kao što je crni upravljač, upotpunjavaju cjelokupni dizajn.

  • alt

    Namjensko reli sjedalo

    Namjensko jednodijelno reli sjedalo nudi malo viši i uspravniji položaj za vožnju za lakše kretanje tijela i veću udobnost za takve duge ekspedicije. S 895 mm, sjedalo je 20 mm veće od standardnog sjedala. Dvostruki završni materijal i bijelom bojom ispisani logotip tvrtke YAMAHA pružaju bolju sliku reli modela.

  • alt

    Ispušni top tvrtke Akrapovič

    Sportski i lagani ispušni top Akrapovič kombinira učinkovitost s reli izgledom i prekrasnim dubokim zvukom koji nije glasan. Usklađen s propisima za cestovnu vožnju, obuhvaća karbonski toplinski štitnik i stezaljku te prigušivač zvuka koji se ne može izvaditi.

  • alt

    Čvrsta ploča za zaštitu agregata

    Čvrsta aluminijska ploča debljine 4 mm koja, tijekom izazovnih vožnji po neravnim terenima, agregatu i okviru osigurava dodatnu zaštitu. Na ovoj zaštitnoj ploči nalaze se točke za montažu na koje se, po želji, može dodati praktična kutija s alatom.

  • alt

    Štitnik hladnjaka

    Elegantni crni aluminijski pokrov štiti hladnjak od udaraca kamenčića i grančica. Kompaktan i lagan dizajn s posebnim premazom za izdržljivost.

  • alt

    Zaštita za lanac

    Elegantan laserski oblikovan aluminijski štitnik lanca.

  • alt

    LED pokazivači smjera

    Kompaktni prednji i stražnji pokazivači smjera imaju 9 LED indikatora po svakom pokazivaču.

  • alt

    Štitnici

    Gumeni profilirani jastučići za držanje koljena tijekom uspravne vožnje.

  • alt

    Ručke za terensku vožnju

    Ručke za terensku vožnju osiguravaju bolje prianjanje i kontrolu u prašnjavim i blatnim uvjetima.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Redna 2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina   689 cm³
Promjer x hod   80.0 mm x 68,6 mm
Omjer kompresije   11.5 : 1
Maksimalna snaga   54 kW@ 90000 okr/min
Maksimalan okretni moment   68.0 Nm @ 6.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Mokri karter
Napajanje gorivom   Elektronsko ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Čelične cijevi,dvostruke grede
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda   210 mm
Kut prednje vilice   28º
Predtrag   126 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka, podešavanje predopterećenja i povrata, (link suspenzija), Monoshock
Hod ovjesa straga   200 mm
Prednja kočnica   Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 282 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma    90/90R21M/C 54V M+S
Stražnja guma   150/70R18M/C 70V M+S
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.365 mm
Ukupna širina   915 mm
Ukupna visina   1.455 mm
Visina sjedala   880 mm
Međuosovinski razmak   1.590 mm
Minimalna udaljenost od tla   240 mm
Ukupna težina       - kg
Kapacitet spremnika goriva   16 litara
Kapacitet spremnika ulja    2.4 litara

Izdvojeni proizvodi