Tenere 700 World Rally

14.299,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Godine 1983. sve je promijenio Yamahin prvi model Ténéré. Svojim velikim spremnikom za gorivo i robusnom svestranošću za svaku prigodu, ovaj najprodavaniji motocikl otvorio je uzbudljivo novo doba pustolovne vožnje. Četrdeset godina kasnije, ekskluzivni dugoprugaš Ténéré 700 World Rally odaje počast Yamahinim motociklima koji su pobjeđivali na Dakru – i pruža vam slobodu da idete kamo god poželite.

Sve je počelo 1979. kada je Yamaha pobijedila na prvom reliju Dakar. Ova čuvena pobjeda nadahnula je Yamahu da izradi originalni model Ténéré za vozače koji su željeli motocikl koji ih može odvesti bilo gdje. Sada je duh modela Ténéré na novom modelu Ténéré 700 World Rally snažniji nego ikad – najeskluzivniji pustolovni motocikl koji je Yamaha ikada napravila. 

Nadahnut strojevima koji su odnijeli šest pobjeda na Dakaru u rukama legendarnog francuskog vozača Stéphanea Peterhansela, Ténéré 700 World Rally ima ekskluzivne tvorničke trkaće boje – a njegove visoke specifikacije uključuju lagani Akrapovič prigušivač, kao i poseban dugi hod vilice, kotači i ravno sjedalo u crnoj boji. Ovaj vrhunski pustolovni motocikl najsofisticiraniji je model iz asortimana Yamaha Adventure. Uz dvostruki spremnik za gorivo zapremnine 23 litre i čuveni CP2 agregat velikog okretnog momenta zapremnine 690 ccm te ovjes marke KYB najbolji u klasi i TFT mjerni instrument koji se može povezati, Ténéré 700 World Rally spreman je za svaku pustolovinu.

Boje preuzete iz starijeg Yamahina asortimana Rally Racing

Boje preuzete iz starijeg Yamahina asortimana Rally Racing

Kako bismo proslavili 40 godina otkako je prvi Ténéré svim vozačima otvorio novi svijet pustolovina, World Rally ima povijesnu shemu Yamahinih trkaćih boja nadahnutu tvorničkim trkaćim motociklima Stéphana Peterhansela. Grafikama speedblock srebrne boje i prugom fluorescentne ružičaste boje na postojanoj podlozi plave boje, Ténéré 700 World Rally odaje počast Yamahinim višestrukim pobjedama na najtežoj utrci na svijetu. Prednji blatobran također je obojen plavom bojom kako bi pristajao oklopu, a za dodatnu ekskluzivnost, vanjske cijevi vilice, sjedalo i obruči kotača crne su boje.

Lagani slip-on ispušni top marke Akrapovič

Lagani slip-on ispušni top marke Akrapovič

Ovaj vrhunski pustolovni motocikl konstruiran je s iznimno visokom razinom specifikacija i sadrži vrhunske komponente iz cijelog asortimana. Svojim dubokim i izazovnim zvukom ispuha, ispušni top marke Akrapovič naglašava jedinstven karakter CP2 agregata s polugom pogona pod 270° i ističe opremu ovog ekskluzivnog stroja najbolju u klasi.

Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre

Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre

Dvostruki bočno postavljeni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre nalaze se nisko na podvozju centralizirajući masu za okretno rukovanje. Gornji dio spremnika nalazi se mnogo niže nego na modelu Ténéré 700 kako bi se vozaču omogućila laka mobilnost.

Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem

Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem

Dizajn dvodijelnog sjedala omogućuje jednostavno uklanjanje stražnjeg dijela kako bi se omogućila ugradnja dodatne opreme poput nosača ili prtljage. Konstrukcija od materijala crno-sive boje oblikovana je tako da pruži čvrstu, no udobnu vožnju. Ravan profil omogućuje vam da se pomičete natrag i naprijed uz minimalan napor pri prebacivanju tjelesne težine kako biste zadržali nadzor na neravnom terenu – a ergonomija modela Ténéré 700 World Rally prilagođena je vožnji u sjedećem i uspravnom položaju.

TFT instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT zaslon u boji dijagonale 5 inča nudi vam tri različita prikaza zaslona – od suvremenog digitalnog dizajna do tradicionalnijeg analognog izgleda – a tu je i zaslon u stilu itinerera s mjeračem putovanja. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s 3 načina rada daje vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se vaš motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač i isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.

Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, s hodom od 230 mm

Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, s hodom od 230 mm

Za predvidivo terensko rukovanje i jednostavno upravljanje, Ténéré 700 World Rally opremljen je prednjom vilicom od 43 mm marke KYB koja osigurava potpunu prilagodbu predopterećenja opruge, kao i kompresiju i amortiziranje odskoka – omogućujući vam da ih postavite tako da pristaju različitim opterećenjima, terenima i brzinama. Vanjske cijevi anodizirane u crnoj boji pružaju prepoznatljiv izgled, a uz hod prednjeg kotača od 230 mm ovaj kvalitetni prednji ovjes izrađen je za ekstremne terenske vožnje.

Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins

Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins

Montiran blizu gornje trostruke obujmice, kompaktni i lagani amortizer marke Öhlins pruža dodatni nadzor podvozja – osobito na zahtjevnim neravnim terenima. Ima 18 različitih postavki amortizacije, što omogućuje odabir željene razine osjećaja i povratnih informacija.

Aluminijski stražnji amortizer s hodom od 220 mm

Aluminijski stražnji amortizer s hodom od 220 mm

Prilagodljiv sustav stražnjeg ovjesa ima posebnu sponu i opremljen je stražnjim amortizerom iznimnih specifikacija koji ima spremnik i aluminijsko tijelo koje osigurava dosljedno prigušivanje udaraca. Veliki odbojnik upotrebljava se za svladavanje najgrubljeg terena.

Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog okretnog momenta

Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog okretnog momenta

Kada osjetite 2-cilindrični CP2 agregat zapremnine 690 ccm, s polugom pogona pod 270°, shvatit ćete zašto je to jedan od najuspješnijih Yamahinih agregata. Snažan linearni okretni moment čini ga učinkovitim i upravljivim izvođačem na cesti – a izvrsna ekonomičnost potrošnje goriva, kompaktne dimenzije i mala težina čine ga idealnim pustolovnim pogonskim strojem.

Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11,5 : 1
    Maksimalna snaga
    54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
    Verzija sa smanjenom snagom
    35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
    Maksimalan okretni moment
    67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l / 100 km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Preokrenuta teleskopska vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    210 mm
    Hod ovjesa straga
    200 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    905 mm
    Ukupna visina
    1.455 mm
    Visina sjedala
    875 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    240 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    204 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    16,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    2,6 l