WR 250 F

9.699,00 €
Detalji Tehnički podaci

POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 8.599 EUR

Tvrtka Yamaha oduvijek je voljela raditi stvari na svoj način. Različitost je upravo ta odlika zbog koje su naši motocikli tako posebni. A ako pogledate novi agregat modela WR250F visoke tehnologije s obrnutim razvodom glave motora shvatit ćete kako ono što ljudima često izgleda neispravno, nama je zapravo ispravno!      

Zahvaljujući naprijed postavljenom usisu i zračnoj kutiji postavljenom na vrh koja opskrbljuje sustav za ubrizgavanje goriva, ovaj inovativni agregat proizlazi iz pobjedničkog motokros motocikla YZ250F koji uspješno pobjeđuje svu konkurenciju u SAD-u, Europi i Australiji.

Moćne snage i izuzetno lagane upravljivosti, novi WR250F spreman je predstaviti najnapredniju tehnologiju u području agregata i šasije koja je ikad viđena u svijetu enduro motocikala.

      

Detalji

  • Lagani, kompaktni i okretan 4-taktni agregat od 250 ccm
  • Moćan agregat s ubrizgavanjem goriva na temelju modela YZ250F
  • Obrnuti razvod glave motora s naprijed postavljenim usisom
  • Kompaktna aluminijska šasija s kratkim podokvirom
  • Enduro spojka sa 6-brzinskim mjenjačem širokog raspona
  • Električni pokretač bez sklopki
  • Power Tuner za jednostavno podešavanje
  • Centralno postavljen spremnik goriva od 7,5 litara
  • Brzo uklonjiv filtar zraka postavljen na vrh
  • Izvanredna učinkovitost ovjesa
  • Centralizacija mase za brze promjene smjera
  • Stražnji kotač od 18 inča, gume Metzeler 6 Days Extreme
  • 4-taktni agregat od 250 ccm s ubrizgavanjem goriva

    Zahvaljujući sustavu za ubrizgavanje goriva za snažnije performanse i većem okretnom momentu u niskim do srednjim rasponima, moćni novi agregat modela WR250F nastao na temelju modela YZ250F izrađen je kako bi podnio baš sve uvjete, od kamenitog terena do brdskih staza. S posebnim sustavom paljenja za enduro modele i postavkama sustava EFI, ovaj agregat visoke tehnologije spreman je zadati novi standard.

  • Obrnuti razvod glave motora s ravnim usisom

    Agregat modela WR250F nove generacije koristi najnaprednije značajke dizajna u svijetu enduro motocikala, uključujući unatrag nagnuti cilindar i svijeni ispuh koji centraliziraju masu. Takva konstrukcija omogućuje upotrebu obrnutog razvoda glave motora visoke tehnologije te ravnog, naprijed okrenutog usisa koji isporučuju izuzetno odzivan rad gasa.

  • Kompaktan i okretan

    Zahvaljujući laganom aluminijskom okviru i kratkom podvozju, ovaj kompaktni novi enduro motocikl nudi izvrsnu upravljivost. Poseban dizajn centraliziranja mase olakšava promjene smjera, a zahvaljujući naprednim sustavima ovjesa i dugom ravnom sjedalu, model WR250F spreman za utrke uvodi sasvim novu razinu okretnosti u klasu 4-taktnih modela!

  • Centralizacija mase

    Dizajn centralizirane mase je koncept koji smo razvili, a koji modelu WR250F daje prednost nad konkurencijom. Postavljanjem većih komponenti poput spremnika za gorivo, cilindra i sustava ispuha bliže sredini šasije, uspjeli smo stvoriti novu vrstu enduro motocikla čija okretna upravljivost vozaču Yamaha motocikala daje stvarnu prednost.

  • Sustav ovjesa vodeći u klasi

    Potpuno podesiv ovjes jedan je od najnaprednijih sustava u njegovoj klasi. Upside down prednje vilice od 48 mm pružaju hod od 310 mm i imaju zaseban zračno-uljni sustav amortizacije koji daje konzistentne performanse tijekom cijelog dana. A u stražnjem kraju, ovaj 4-taktni motor od 250 ccm visoke tehnologije radi s monokros stražnjim ovjesom s 318 mm hoda za pomicanje kotača.

  • Enduro spojka sa 6-brzinskim mjenjačem širokog raspona

    Mjenjač modela WR250F opremljen je novo razvijenom spojkom koja je posebno namijenjena i najzahtjevnijim zadacima. Za optimalnu učinkovitost novog agregata s ubrizgavanjem goriva dostupan je namjenski dizajniran 6-brzinski mjenjač širokog raspona.

  • Yamaha Power Tuner

    Svaki je enduro model različit i svaki vozač ima vlastite preference pa smo stoga razvili Yamaha Power Tuner koji omogućuje prilagođavanje karakteristika modela WR250F. Uz bogatu ponudu opcija tuniranja motora koji se mogu brzo i jednostavno odabrati na stazi, ovaj pribor naprednu tvorničku tehnologiju čini dostupnu za sve.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
250 cm³
Promjer x hod  
77.0 mm x 53.6 mm
Omjer kompresije  
13.5 : 1
Maksimalna snaga  
N/A
Maksimalan okretni moment  
N/A
Sustav podmazivanja  
Zasebno uljno korito
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno i nožno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Dvostruke grede
Sustav prednjeg ovjesa  
Teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda  
310 mm
Kut prednje vilice  
26º
Predtrag  
114 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka, (link ovjes)
Hod ovjesa straga  
318 mm
Prednja kočnica  
Hidraulični disk, Ø 250 mm
Stražnja kočnica  
Hidraulični disk, Ø 245 mm
Prednja guma  
90/90-21 54R
Stražnja guma  
130/90-18 69R
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.165 mm
Ukupna širina  
825 mm
Ukupna visina  
1.280 mm
Visina sjedala  
965 mm
Međuosovinski razmak  
1.485 mm
Minimalna udaljenost od tla  
325 mm
Ukupna težina  
118 kg
Kapacitet spremnika goriva  
7.5 litara
Kapacitet spremnika ulja  
1.1 litara

A