MT 10 2024

17.599,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 15.699 EUR

Konstruiran za stvaranje još boljeg osjećaja okretnog momenta za najuzbudljivije iskustvo, novi MT-10 najnapredniji je motocikl linije Hyper Naked koji je Yamaha ikada proizvela. Proizveden s pomoću najsuvremenije tehnologije agregata i podvozja primijenjene na modelu R1, najnoviji MT-10 daje više snage, okretnosti i osjećaja.

Kralj MT serije zahtjeva potpuno poštovanje, a prva stvar koja će privući vašu pozornost kompaktni je novi sklop glavnog svjetla i stilski izmijenjen spremnik goriva koji naglašavaju izvanrednu mehaničku ljepotu modela MT-10. No, u trenutku kada čujete duboko brujanje koje izlazi iz usisa zraka agregata CP4 od 998 ccm, znat ćete kako je ovaj motocikl onaj pravi za vas.

Skriven duboko u laganom Deltabox podvozju, najsofisticiraniji je paket elektroničkih pomagala za vozača, osmišljen kako bi vam pružio najviši stupanj nadzora. Uz prilagodljive tehnološki napredne sustave koji kontroliraju trakciju, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i kočenje, možete učiniti da se vaš MT-10 ponaša upravo onako kako želite.

Kada je Yamaha prije desetak godina predstavila prvi model MT iz asortimana Hyper Naked, svijet motocikla zauvijek se promijenio. Uz jasnu usredotočenost na okretni moment, okretnost i osjećaj, asortiman modela MT vozačima je pružio mogućnost da dožive sirove emocije i uzbuđenje na zahtjev koji svaki Hyper Naked model čine posebnim.

Kratki pregled

  • TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje
  • Radijalni glavni cilindar marke Brembo
  • Tempomat
  • Ograničavač brzine
  • Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
  • Najnoviji dizajn razvoja modela MT uključuje potpunu LED rasvjetu
  • Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
  • Ispušni sustav od titana
  • Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
  • IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
  • Guma Bridgestone S22
  • Zračni ventili na kotačima postavljeni pod 90°

  • alt

    TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje

    Novi TFT zaslon u boji, od 4,2 inča, daje jasan pregled svih informacija koje su vam potrebne za vožnju. Prekidač izbornika (Menu switch) na desnoj ručici upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač za način rada / odabir (Mode/Select) na lijevoj ručici upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim sustavima pomoći vozaču – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću YRC-a s 4 načina rada.

  • alt

    Radijalni glavni cilindar marke Brembo

    S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s 4 klipa, MT-10 opremljen je najsofisticiranijim kočnim paketom ugrađenim u sve Yamahe iz redovitog proizvodnog programa. Novi model koristi radijalni glavni cilindar prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i nadzor, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.

  • alt

    Tempomat

    Unatoč zapanjujućim performansama modela MT-10 postojat će trenutci kada se želite opustiti i uživati u krajoliku. Kada putujete brzinom iznad 50 km/h, lako možete uključiti tempomat i jednostavno uživati u vožnji. To je i odličan način za vožnju u skladu s ograničenjima brzine.

  • alt

    Limitator brzine

    Bez obzira vozite li se po nepovoljnim vremenskim uvjetima ili na zahtjevnoj i zavojitoj cesti, ponekad je dobro postaviti ograničenje najveće brzine. MT-10 ima tehnologiju koja vam putem Yamahina promjenjivog ograničavača brzine (YVSL, engl. Yamaha Variable Speed Limiter) može pomoći. Jednostavno odaberite željenu vršnu brzinu, postavite je putem prekidača za Način/Odabir (engl. Mode/Select) i opustite se.

  • alt

    Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5

    Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažniji agregat CP4 modela MT-10, zapremnine 998 ccm, koji udovoljava standardu EU5. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a najnoviji motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s većim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.

  • alt

    Najnoviji dizajn razvoja modela MT

    Zadržavajući sirovi i zastrašujući karakter svakog Yamahina Hyper Naked modela i uklanjanjem svih nepotrebnih dijelova oklopa, najnoviji MT-10 dobiva potpuno novi izgled usredotočen na mehaničku ljepotu motocikla. Kompaktni novi sklop LED dvostrukog glavnog svjetla i veliki usisni kanali projiciraju snažnu i dominantnu prisutnost – a minimalna masa naglašava brutalno dobar izgled i mehanički prikaz motocikla.

  • alt

    Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a

    Yamahin sofisticirani zahvat senzora položaja akceleratora (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip) najnoviji je sustav bežičnog gasa koji vam daje najprirodniji i najučinkovitiji osjećaj gasa za najviši stupanj nadzora. Reakcija gasa može se fino ugoditi s pomoću PWR sustava koji vam daje izbor od četiri načina isporuke snage, od blage reakcije za mokre površine, do agresivne vuče u dnevnim vožnjama.

  • alt

    Titanski ispušni sustav

    Čim pritisnete gumb za pokretanje, čut ćete i osjetiti jedinstveni zvuk koji proizvode posebno fino ugođen titanski prigušivač i ispušne cijevi. Zajedno s fino ugođenim sustavom usisa, upotrijebljen je neravnomjerni redoslijed paljenja agregata kako bi se dobila jedinstvena i uzbudljiva nota ispuha koja zvuči drugačije od svih drugih motocikala!

  • alt

    Sustav brzog mjenjača (QSS, engl. Quick Shift System) za promjenu u više i niže brzine

    Za brže i učinkovitije ubrzanje, MT-10 standardno je opremljen sustavom brzog mjenjača (QSS, engl. Quick Shift System). Ovaj elektronički sustav omogućuje vam prebacivanje stupnjeva prijenosa u više brzine, bez kvačila, pri punom gasu, kao i uglađenije i kontroliranije prebacivanja stupnjeva prijenosa bez kvačila u niže brzine što – zajedno s A&S spojkom – pomaže u održavanju stabilnosti podvozja pri usporavanju.

  • alt

    IMU žiroskop sa 6 osi i potpunim paketom pomoći za vozača

    Unutar male crne kutije skrivena je 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja je osjetljiva na nagib, kotrljanje i skretanje, kao i ubrzanje naprijed/natrag, gore/dolje i lijevo/desno. ECU zatim upotrebljava te podatke za aktiviranje tehnološki naprednog paketa pomagala vozaču, uključujući nadzor prianjanja, nadzor proklizavanja (SCS), nadzor propinjanja (LIF), kočenje agregatom (EBM) i nadzor kočenja (BC) koji osiguravaju vrhunske postavke pri svakoj vožnji.

  • alt

    Guma Bridgestone S22

    Na modelu MT-10 postavljene su najnovije gume Bridgestone Battlax Hypersport S22, prednja veličine 120/70-ZR17 i stražnja veličine 190/55-ZR17, koje osiguravaju najbolje prianjanje u klasi za izvanredne performanse. Zajedno s potpunim paketom elektroničkih sustava pomoći vozaču, ovaj najbolji Hyper Naked motocikl opremljen je tako da pruži nevjerojatnu razinu učinkovitosti.

  • alt

    Zračni ventili na kotačima postavljeni pod 90°

    Kako bi provjera i prilagodba tlaka u gumama bila lakša i praktičnija, lagani aluminijski 17-inčni kotači s 5 krakova opremljeni su ventilima postavljenima pod 90°. Ovaj dizajn jednostavan za pristup može se bolje prilagoditi različitim vrstama zračnih pumpi.


Agregat

Tip agregata

hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila

Zapremina

998cc

Provrt x hod

79,0 mm x 50,9 mm

Omjer kompresije

12 : 1

Maksimalna snaga

122,0 kW (165,9 KS) @ 11.500 okr/min

Maksimalan okretni moment

112,0 Nm (11,4 kg-m) @ 9.000 okr/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Rasplinjač

Ubrizgavanje goriva

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

6,83 l/100km

CO2 emission

159 g/km


Šasija

Okvir

Aluminijski Deltabox

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopske vilice, Ø 43 mm

Hod ovjesa sprijeda

120 mm

Kut prednje vilice

24º

Predtrag

102 mm

Sustav ovjesa straga

Njihajuča ruka, (link ovjes)

Hod ovjesa straga

120 mm

Prednja kočnica

hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični disk, Ø 220 mm

Prednja guma

120/70 ZR17 M/C (58W)

Stražnja guma

190/55 ZR17 M/C (75W)


Dimenzije

Ukupna dužina

2.095 mm

Ukupna širina

800 mm

Ukupna visina

1.110 mm

Visina sjedala

825 mm

Međuosovinski razmak

1.400 mm

Minimalna udaljenost od tla

130 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

210 kg

Kapacitet spremnika goriva

17 Litara

Kapacitet spremnika za ulje

3,9 Litara