NaslovnaMotocikliHyper Naked

MT 10 SP 2022

galerija

MT 10 SP 2022

na upit

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i spreman je uvesti vas u vrhunsko iskustvo vožnje. Obnovljen agregat CP4 udovoljava normi EU5 i najsnažniji je u liniji Hyper Naked. Radikalno novi poluaktivni elektronički ovjes i tehnološki napredna pomagala za vozača predstavljaju početak uzbudljivog novog razdoblja potpunog izostanka mehaničke povezanosti ručice i leptira gasa.

Ovaj brutalan i prepoznatljiv ogoljeni sportski motocikl, prvi je motocikl na svijetu opremljen potpuno novim elektronički kontroliranim ovjesom sa 6 načina rada marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. U poluaktivnom načinu rada sila prigušivanja automatski se prilagođuje uvjetima vožnje, dajući najveći stupanj preciznosti podvozja pri kočenju, ubrzanju i skretanju.

Kako biste u potpunosti iskoristili povećanu snagu i okretni moment agregata zapremnine 998 ccm, postoji 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja kontrolira vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i snagu kočenja. Ekskluzivna oprema modela MT-10 SP obuhvaća trodijelni donji pokrov i opletene kočne cijevi – a uz dinamičnu boju Icon Performance i vrhunsku završnu obradu, ovaj MT-10 SP ima sve.

Nakon što je prije gotovo deset godina prvi put predstavljen model MT, na ulicu je donio potpuno nove emocije u vožnji. Budući da je na svakom modelu MT jasna usredotočenost na okretni moment, agilnost i osjećaj. Uz sirovi i beskompromisni stil, vrhunsku završnu obradu i najnevjerojatniju tehnologiju, MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i podiže iskustvo vožnje modela iz asortimana Hyper Naked na posve novu razinu.

Kratki pregled

  • Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
  • Trodijelni pokrov donjeg dijela
  • Opletene cijevi kočnice
  • Posebna boja Icon Performance
  • Radijalni glavni cilindar marke Brembo
  • Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
  • Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
  • Ispušni sustav od titana
  • Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
  • IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
  • TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje
  • Tempomat i limitator brzine

  • alt

    Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins

    MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i prvi je motocikl na svijetu opremljen radikalnim novim elektronički kontroliranim ovjesom marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. Pružajući mnogo širi raspon preciznije kontroliranih postavki, ovaj inovativni sustav pruža odabir između tri poluaktivna i tri ručna načina rada koji pružaju veći stupanj kontrole za najuzbudljivije iskustvo vožnje iznimnih performansi.

  • alt

    Trodijelni pokrov donjeg dijela

    Još jedna od ekskluzivnih značajki novog modela MT-10 SP lagani je trodijelni pokrov donjeg dijela koji daje motociklu otmjeniji i agresivniji sportski izgled te usmjerava zrak prema hladnjaku ulja za dosljedne radne temperature.

  • alt

    Opletene cijevi kočnice

    Motocikli iznimnih performansi trebaju kočnice iznimnih performansi, a radijalno postavljene prednje čeljusti i stražnja čeljust imaju opletene kočne cijevi koje zadržavaju osjećaj i učinkovitost pod najekstremnijim tlakovima.

  • alt

    Posebna boja Icon Performance

    Jedinstvene specifikacije modela MT-10 SP vodeće su u klasi i naglašene ekskluzivnom bojom Icon Performance nadahnutom dizajnom na trkaćem motociklu R1M.

  • alt

    Radijalni glavni cilindar marke Brembo

    S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s 4 klipa, MT-10 SP opremljen je najsofisticiranijim kočnim paketom ugrađenim u sve Yamahe iz redovitog proizvodnog programa. Novi model koristi novi radijalni glavni cilindar prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i kontrolu, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.

  • alt

    Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5

    Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažniji agregat CP4 modela MT-10 SP, zapremnine 998 ccm, koji udovoljava standardu EU5. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a najnoviji motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s većim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.

  • alt

    Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a

    Yamahin sofisticirani zahvat senzora položaja akceleratora (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip) najnoviji je sustav bežičnog gasa koji vam daje najučinkovitiji i najprirodniji osjećaj gasa za najviši stupanj kontrole. Reakcija gasa može se fino ugoditi s pomoću PWR sustava koji vam daje izbor od četiri načina isporuke snage, od blage reakcije za mokre površine, do agresivne vuče u dnevnim vožnjama.

  • alt

    Ispušni sustav od titana

    Čim pritisnete gumb za pokretanje, čut ćete i osjetiti jedinstveni zvuk koji ispušta posebni fino ugođeni središnji prigušivač sa simetričnim lijevim/desnim stražnjim cijevima. Zajedno s fino ugođenim sustavom usisa, upotrijebljen je neravnomjerni redoslijed paljenja agregata kako bi se dobila jedinstvena i uzbudljiva nota ispuha koja zvuči drugačije od svih drugih motocikala!

  • alt

    Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine

    Za bolje i učinkovitije ubrzanje, MT-10 SP standardno je opremljen sustavom brzog mjenjača (QSS, engl. Quick Shift System). Ovaj elektronički sustav omogućuje vam prebacivanje stupnjeva prijenosa u više brzine, bez kvačila, pri punom gasu, kao i uglađenije i kontroliranije prebacivanja stupnjeva prijenosa u niže brzine što zajedno s AS&S spojkom (anti slip spojka) pomaže u održavanju stabilnosti pri usporavanju.

  • alt

    IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača

    Unutar male crne kutije skrivena je jedinica za mjerenje inercije sa 6 osi (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja je osjetljiva na nagib, prevrtanje i skretanje, kao i ubrzanje naprijed/natrag, gore/dolje i lijevo/desno. ECU zatim te podatke upotrebljava za aktiviranje tehnološki naprednih pomagala za vozača, uključujući kontrolu vuče, kontrolu proklizavanja (SCS), kontrolu podizanja prednjeg kotača (LIF), kočenje motorom (EBM) i kontrolu kočenja (BC) koji osiguravaju vrhunsku kontrolu pri svakoj vožnji.

  • alt

    TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje

    Novi TFT zaslon u boji od 4,2 inča daje jasan pregled relevantnih informacija o radu stroja. Prekidač izbornika (engl. Menu switch) na desnoj ručki upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač načina rada / odabira (engl. Mode/Select) na lijevoj ručki upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim pomagalima za vozače – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću 4 načina rada YRC-a.

  • alt

    Tempomat i limitator brzine

    Čak će i na modelu MT-10 SP biti trenutaka kada se samo želite rashladiti i uživati u krajoliku – a kad putujete iznad 50 km/h, lako je aktivirati tempomat i jednostavno uživati. Tu je i Yamahin Promjenjivi limitator brzine (YVSL) koji vam omogućuje opuštenu vožnju uz odabir najveće željene brzine i njeno postavljanje putem prekidača Način rada / Odabir (Mode/Select).

Tehnički podaci

Agregat

Tip agregata

hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila

Zapremina

998cc

Provrt x hod

79,0 mm x 50,9 mm

Omjer kompresije

12 : 1

Maksimalna snaga

122,0 kW (165,9KS) @ 11.500 okr/min

Maksimalan okretni moment

112,0 Nm (11,4 kg-m) @ 9.000 okr/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Rasplinjač

Ubrizgavanje goriva

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

6,83 l/100km

CO2 emission

159 g/km

Šasija

Okvir

Aluminijski Deltabox

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopske vilice, Ø 43 mm

Hod ovjesa sprijeda

120 mm

Kut prednje vilice

24º

Predtrag

102 mm

Sustav ovjesa straga

Njihajuča ruka, (link ovjes)

Hod ovjesa straga

120 mm

Prednja kočnica

hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični disk, Ø 220 mm

Prednja guma

120/70 ZR17 M/C (58W)

Stražnja guma

190/55 ZR17 M/C (75W)

Dimenzije

Ukupna dužina

2.100 mm

Ukupna širina

800 mm

Ukupna visina

1.165 mm

Visina sjedala

835 mm

Međuosovinski razmak

1.405 mm

Minimalna udaljenost od tla

135 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

214 kg

Kapacitet spremnika goriva

17 Litara

Kapacitet spremnika za ulje

4,9 Litara

Izdvojeni proizvodi