galerija

G29E 48 Volt

na upit

Detalji

Tih, snažan, zabavan i izvrsnog izgleda

Pogledajte bilo kojeg golf igrača i primijetiti ćete da je njegova igra savršena do najmanjeg detalja. Mi vjerujemo da najbolja golf vozila na svijetu moraju biti ista. Napravljena po najzahtjevnijim standardima, i dolaze sa osiguranom servisnom podrškom. Yamaha golf vozila su dizajnirana i proizvedena za dugotrajan rad. Koriste najbolju „state-of-the art“ tehnologiju koja se može pronaći u cijeloj paleti Yamaha proizvoda: od naših ATV vozila do naših neprikosnovenih motocikala. Niti jedno drugo golf vozilo nema tu razinu pouzdanosti i izdržljivosti koju ćete pronaći u našim golf vozilima i u našim servisima. To najbolje dokazuju korisnici naših proizvoda širom svijeta.

G29E je više od golf vozila koje prevozi golf palice od rupe do rupe. To je savršeno vozilo koje možete koristiti u jedinstvene i specijalne namjene, svugdje gdje postoji potreba za istim. Njegov „Intel iPower“ sustav uključuje najsnažniji i iznimno tih 48-Volt elektro motor sa regenerativnim koćenjem, „Genius2“ - PDA bazirani dijagnostički i programski sustav – i šest 8-Volt baterija. G29E je napravljen za komfor, za više odaziva, više voznosti i ono najvažnije, više zabave. Sjednite za volan i uvjerite se sami.

Detalji:

  • „EnduraDrive“ prijenos sa unutarnjom disk kočnicom 
  •  Napredan 48V elektro motor – najbolji u industriji 
  •  Kontrolna jedinica
  • „State-of-the-Art“ regenerativno kočenje 
  •  Lagan i snažan „HybriCore“ okvir 
  •  Armatura u auto stilu
  • „Tru-Trak II“ potpuno neovisan prednji ovjes
  •  Šest 8-Volt baterija
  • „Sentry Wraparound“ sigurnosni sustav
  • „ClimaGuard“ krov sa duplim žljebovima
  •  Baterije jednostavne za održavanje

Tehnički podaci

Dimensions    
Overall length   2.395 mm
Overall width   1.200 mm
Overall height   1.789 mm (1.130 mm no sun top)
Wheel base   1.640 mm
Front wheel tread   870 mm
Rear wheel tread   980 mm
Minimum ground clearance   110 mm
Power supply/Drive train    
Motor   Hitachi 48-volt high-efficiency, shunt wound motor with internal solid state tachometer
Output rating   2.6 kW for 30 minutes
Motor control unit   Yamaha-built solid state microprocessor with high-efficiency MOSFET switching. 70 amp armature output, 20 amp field output
Transaxle   EnduraDrive direct coupled transaxle equipped with high-precision helical gears, 12.49 : 1 drive axle ratio
Batteries   Six 8-volt Trojan T875 Batteries
Charger   Yamaha-built automatic microprocessor-based high frequency switching-regulated charger with I.E.I.-type charging profile, an industry first
Chassis    
Frame   HybriCore™ Chassis features a robotically welded automotive ladder-style frame mated to a polypropylene structural floor. Frame components are protected with a multi-step full-immersion phosphate treatment, electro-deposition epoxy-base coating, and an electrostatically applied polyester/urethane powder topcoat
Body   Custom-formulated thermoplastic olefin, painted with a two-part top coat of high-luster automotive-grade polyurethane
Steering   Self-compensating double reduction helical rack-and-pinion, permanently lubricated with sealed, greaseless tie-rod ends
Front suspension   Tru-Trak II™ fully independent automotive-style strut suspension
Rear suspension   Unit swing arm with coil springs over hydraulic shock absorbers
Brakes   Maintenance-free internal transaxle disc brake
Seating   Seamless, fabric-backed vinyl bonded to pure, virgin foam contoured seat cushions and mated to a deform- and moisture-resistant polypropylene bottom, strengthened with plated steel inserts
Bumpers   Front & rear 8 km/h energy-absorbing bumpers
Performance    
Maximum forward speed   24 km/h
Maximum reverse speed   11 km/h
Turning radius   2.8 metre
General    
Dry weight   243 kg
Tyre size   18.00 x 8.50-8.00 (4-ply rating)
Seating capacity   2 persons

Dokumenti

pdfyamaha-2010-g29e48volt.pdf (2,35 mb)

Izdvojeni proizvodi