Detalji
Viking 700 EPS sa T1b homologacijom MPC: 146.350,00 kn
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/side-by...
Funkcionalnost i izdržljivost za sve tipove terena.
Zahvaljujući svojoj čvrstoći može podnijeti radove na otvorenom tijekom cijele godine. Kako bi se posao obavio, potrebni su vam najbolja oprema i najsnažniji radni partneri. Vrijeme je da razmislite na koji vam način Viking može olakšati život!
Prostrana 3 sjedala i ravan pod vama i vašim suputnicima osiguravaju da svaka vožnja bude udobna i sigurna. Ovjes s dvostrukom A-rukom spreman je podnijeti i najizazovnije terene - dok ležište za teret koje se može nagnuti ima dimenzije za prijevoz europaleta i može prenijeti do 272 kg.
Opremljen sustavom pogona On-Command® s pogonom na 2 ili 4 kotača ili s pogonom na 4 kotača i s blokadom diferencijala, model Viking s 3 sjedala kojeg pogoni agregat od 686 ccm s visokim zakretnim momentom mogao bi ispasti vaše najbolje ulaganje dosad!
Jednocilindrični agregat od 686 ccm s visokim zakretnim momentom proizvodi puno upravljive snage za učinkovit off-road prijevoz. Za veću pouzdanost na skliskim nizbrdicama mjenjač Ultramatic® ima i funkciju kočenja motorom - dok se načini rada 2WD, 4WD i blokada diferencijala mogu brzo odabrati kako bi odgovarali različitim uvjetima podloge.
Čak i dok se u vozilu nalaze 3 putnika i maksimalan teret, zahvaljujući elektroničkom servo upravljaču (EPS) upravljanje je lagano čak i pod punim opterećenjem ili prilikom vožnje na zahtjevnom tlu poput gline. Nakon odabira načina rada 4WD s blokadom diferencijala, EPS se automatski prebacuje na drugi program osmišljen za optimalne karakteristike upravljanja.
Pouzdan 4-taktni jednocilindrični agregat od 686 ccm sadrži i napredan elektronički sustav ubrizgavanja goriva koji osigurava učinkovito sagorijevanje za dobar odziv gasa. U kombinaciji s dizajnom penta agregata i kovanim klipom, sustav EFI kod modela Viking pomaže u proizvodnji snažnog zakretnog momenta pri niskim brojevima okretaja uz snažne performanse visokog broja okretaja.
Viking je namijenjen upotrebi na različitim podlogama, a sustav On-Command® s 3 načina rada nudi opcije 2WD, 4WD ili 4WD s blokadom diferencijala koji odgovaraju različitim podlogama i vremenskim uvjetima. Jednostavna okretna sklopka vozaču omogućuje odabir željenog načina rada u samo nekoliko sekundi.
Za jednostavan rad model Viking opremljen je središnjom instrumentnom konzolom, dok se sklopka elektropokretača, ručica mjenjača i ručna kočnica nalaze s desne strane upravljača s 4 kraka. Za veću udobnost i sigurnost osigurana je pregrada prostora za noge kako noge putnika na središnjem sjedalu ne bi ometale rad nogu vozača.
Za odzivnu upravljivost i udobnu vožnju sve 3 osobe u vozilu, model Viking opremljen je nezavisnim ovjesom s dvostrukom A-rukom sprijeda i straga. Takav snažan sustav svakom kotaču omogućuje praćenje oblika tla i održavanje prianjanja na iznimno zahtjevnom tlu, zahvaljujući čemu možete svladati i najekstremnije krajolike.
Inovativna konstrukcija sa 3 sjedala sadrži i središnje sjedalo koje je za 5 stupnjeva više nagnuto unatrag od desnog i lijevog sjedala što svakom putniku osigurava više prostora za ruke i ramena. Osim toga, ravan pod osigurava lak pristup svim putnicima, a vozaču jednostavan ulazak s obje strane vozila, što je posebno prikladno u slučaju više zaustavljanja.
Viking je izrađen kako bi bio robustan i jednostavan za održavanje. Zahvaljujući svome položaju ispod ležišta tereta, agregat je lako dostupan u samo nekoliko sekundi. S obzirom na lako dostupne prednje dijelove ispod poklopca motornog prostora, dizajn modela Viking osigurava konkurentno vrijeme i troškove za servisno održavanje.
Čvrsto i prostrano čelično ležište tereta sadrži i četiri kuke za pričvršćivanje, a na njemu se može prevesti i europaleta težine do 272 kg. A za jednostavan istovar, ležište se može i nagnuti. Za veći kapacitet dostupna je i kuka za prikolicu 2. klase kapaciteta vuče od 680 kg, zahvaljujući čemu je Viking izuzetno ekonomičan radni konj s kojim možete poći bilo kuda.
Tehnički podaci
AGREGAT | ||
Tip agregata | 1 cilindar, hlađen tekućinom, 4 takta, SOHC, 4 ventila | |
Zapremina | 686 cm³ | |
Promjer x hod | 102.0 mm x 84.0 mm | |
Omjer kompresije | 10.0 : 1 | |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa | |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | Yamaha Ultramatic®, CVT, centrifugalna spojka | |
Pogonski sustav | On-Command®, 2WD/4WD/diff-lock | |
Završni prijenos | Kardan | |
ŠASIJA | ||
Sustav prednjeg ovjesa | Neovisna dvostruka ramena, podešavanje predopterećenja u 5 položaja, 205 mm hod | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Neovisna dvostruka ramena, podešavanje predopterećenja u 5 položaja, 205 mm hod | |
Prednja kočnica | Dvostruki diskovi | |
Stražnja kočnica | Dvostruki diskovi | |
Prednja guma | AT25x8-12NHS | |
Stražnja guma | AT25x10-12NHS | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 3.100 mm | |
Ukupna širina | 1.570 mm | |
Ukupna visina | 1.925 mm | |
Visina sjedala | 792 mm | |
Međuosovinski razmak | 2.135 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 300 mm | |
Minimalni radijus okretanja | 4.5 metara | |
Kapacitet spremnika goriva | 36.7 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 2.6 litara |
NOSIVOST | ||
Teretni prostor | 272 kg | |
DODATNE KARAKTERISTIKE | ||
Upravljački sustav | Ackermann-tip s "Dual Mode" EPS (Electric Power Steering) sustavom |
Dokumenti
pdf2017-yamaha-viking.pdf (2,39 mb)