Detalji
MODEL 2018 MPC POSEBNA PONUDA: 70.900,00 kn
MODEL 2019 MPC: 84.900,00 kn
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/motorcycles/sport-heritage/scr950/accessories/
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/motorcycles/sport-heritage/scr950/configurator/
U gradu je nova vrsta motocikla. Nadahnut gradskim šminkerskim modelima iz 1960-ih, SCR950 spaja autentični dizajn s modernom tehnologijom za novu vrstu motocikla koja utjelovljuje dobre vibracije i moderan stil.
Vraćate se vožnji motocikala ili prelazite na veći motocikl? U oba slučaja teško ćete odoljeti snažnom izgledu modela SCR950, prirodnom položaju za vožnju i bezvremenskom stilu. Ovaj gradski šminker izrađen za sve, gradske ulice i neasfaltirane staze, odličan je novi način za uživanje na dva kotača.Ovaj legendarni stroj pomoću živog V-2 agregata i klasičnog okvira s dva amortizera obuhvaća duh motociklizma i svaku vožnju čini posebnom.
SCR950 je opremljen tankim i ravnim sjedalom koje pruža podignuti položaj u vožnji uz mnogo slobode kretanja. Zajedno s ugrađenom stražnjom gumom povećanog promjera od 17'', prirodna ergonomija modela SCR oblikovana je za povećanje upravljivosti i veću razinu udobnosti.
Na cijelom modelu SCR950 možete uočiti kako je ovaj šminker prelijepe završne obrade proizveden iz kvalitetnih materijala koji naglašavaju njegov bezvremenski stil. Za održanje originalnog oblika gradskih šminkera ugrađeni su kotači s prečkama i laganim aluminijskim naplatcima, 19'' sprijeda i 17'' straga.
Klasični izgled šminkera modela SCR950 pojačan je gumama Bridgestone TW s snažnim kvadratnim uzorkom koji osigurava jako prianjanje na cesti, a istovremeno može savladati umjerenu terensku vožnju. Zahvaljujući prednjoj gumi 100-90/19 i širokoj stražnjoj gumi 140-80/17, ovaj gradski šminker može savladati brojne površine.
Jedna od ključnih karakteristika ovog urbanog šminkera je udoban i uspravan položaj u vožnji koji nastaje iz odnosa sjedala / upravljača / naslona za noge. Uz omogućavanje prirodnog držanja, široki upravljač također olakšava upravljanje pri nižim brzinama – a za dodatnu snagu čelični upravljač od 22,2 mm opremljen je križnim stabilizatorom.
Motocikl je izrađen za savladavanje iznenađenja na gradskim cestama, uključujući popločenja i rupe – a također je spreman za neasfaltirane površine kada želite pobjeći iz grada. Stražnji ovjes s dva amortizera ima posebne postavke koje osiguravaju uravnoteženu učinkovitost upravljanja – a vilice od 41 mm opremljene su harmonikama za održavanje čistoće.
Ako se duže bavite motociklima, tada cijenite male pojedinosti, a SCR950 vas neće razočarati! Od čeličnih prednjih i stražnjih blatobrana do aluminijskih kotača s prečkama i okruglog LCD brzinomjera, kvaliteta je vidljiva posvuda.
Yamahini dizajneri pazili su da svaki element modela SCR950 bude u duhu originalnih šminkera iz 60-ih. Bešavni spremnik za gorivo s ravnim bočnim stranicama i ravnom gornjom površinom naglašava kvalitetu i predanost pojedinostima – a zahvaljujući zapremnini od 13,2 l imate dobar domet između ponovnih punjenja.
Čak i vozači šminkerskih motocikala vole ponijeti nekoliko sitnica sa sobom kada se zapute u krug gradom ili duž zemljane ceste, stoga je ispod sjedala praktični spremnik idealan za spremanje osobnih predmeta.
Crni motor modela SCR950 s prelijepom završnom obradom žarišna je točka motocikla i istovremeno je umjetničko djelo i dojmljivi inženjerski pothvat. Dizajn klasičnog, zrakom hlađenog 60-stupanjskog V-2 agregata bezvremen je, a unutarnji dijelovi visoke kvalitete isporučuju žive performanse i veliki okretni moment koji vam pružaju užitak i vožnji i zadovoljstvo posjedovanja.
Tehnički podaci
AGREGAT | ||
Tip agregata | Zračno hlađen, 4 takta, SOHC, 4 ventila, V-2 | |
Zapremina | 942 cm³ | |
Promjer x hod | 85.0 mm x 83.0 mm | |
Omjer kompresije | 9.0 : 1 | |
Maksimalna snaga | 38.3 kW (52.1 KS) @ 5.500 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 79.5 Nm (8.1 kg-m) @ 3.000 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Mokri karter | |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | 5 brzina | |
Završni prijenos | Remen | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Čelični s dvostrukim gredama | |
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice, Ø 41 mm | |
Hod ovjesa sprijeda | 135 mm | |
Kut prednje vilice | 29º | |
Predtrag | 130 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka | |
Hod ovjesa straga | 110 mm | |
Prednja kočnica | Jednostruki disk, Ø 298 mm | |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 298 mm | |
Prednja guma | 100/90-19M/C 57H | |
Stražnja guma | 140/80B17M/C 71H | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.255 mm | |
Ukupna širina | 895 mm | |
Ukupna visina | 1.170 mm | |
Visina sjedala | 830 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.575 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 145 mm | |
Ukupna težina | ABS 252 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 13 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 4.3 litara |