YFZ 450 R SE

12.713,52 €
Detalji Tehnički podaci

YFZ450R SE 

YFZ450R SE je izbor broj jedan za trkače. Samo jedan pogled na tehničke podatke otkriva zašto. Ovo posebno izdanje dolazi s 3-smjernim podesivim amortizerom, aluminijskim naplatcima, posebnom grafikom i lako odstranjivim zaštitnim pokrovom.

Pobjednički stil koji će garantirano privući pozornost.

Radi se okretnoj, spretnoj i natjecateljskoj izvedbi. Visokoturažni 5-ventilski motor DOHC 449ccm nalazi se nisko u krutom, laganom okviru, dok široki ovjes te dugi hod ovjesa pridonose cjelokupnoj ravnoteži. Veliki hod suspenzije te duge ruke ovjesa daju širi stav, što pridodonosi cjelokupnoj ravnoteži.

Motor s 32-bitnim procesorom za ubrizgavanje goriva, mjenjač, spojka i ispuh nude savršenu kombinaciju ubrzanja poput hitca i uglađenu snagu.

Kratki pregled

  • Jednostavno upravljanje ručicom za gas
  • First ATV in its class with a slipper clutch
  • Lightweight piggyback shocks for precise handling
  • Agregat visoke kompresije za eksplozivne performanse
  • Shock calibration matches tyre character perfectly
  • Cam design for strong high rpm power feeling
  • 32-bit fuel injection for instant response
  • Lightweight weldless hybrid aluminium frame
  • Cast aluminium swingarm with piggyback rear shock
  • Dual front discs with wave-type rear
  • Quick-release fasteners for easy bodywork removal
  • Roomy bodywork and padded seat shape for comfort



  • alt


    Motor visokih performansi izrađen po uzoru na trkaće modele

    Trkaći 4-taktni agregat s 5 ventila i 450 ccm modela YFZ450R SE sadrži omjer kompresije 11,8:1 i bregasta vratila za trenutačni odaziv gasa i dobitnu snagu velikog broja okretaja agregata. Sustav usisa zraka omogućuje veliku učinkovitost potrošnje goriva, smanjuje emisiju ispušnih plinova i povećava izdržljivost.


  • alt


    Elektroničko ubrizgavanje goriva

    Za bolji odaziv gasa model YFZ450R SE opremljen je kućištem gasa Mikuni od 42 mm koje sadrži sustav ISC (Idle Speed Control – upravljanje praznim hodom) za jednostavnije i pouzdanije pokretanje i zagrijavanje. Taj napredni sustav omogućuje istovremeno kretanje i doprinosi smanjenju emisija.


  • alt


    Konstrukcija hibridne šasije

    Model YFZ450R SE sadrži posebnu kombinaciju aluminija i čelika u konstrukciji okvira i vilice, a navedeni inovativni dizajn hibridne šasije dobitna je kombinacija male težine i izvanredne snage uz pravu dozu čvrstoće.


  • alt


    „Anti-hopping” spojka (A&S)

    Model YFZ450R SE prvi je ATV u klasi koji sadrži pomoćnu i „anti-hopping” spojku koja je oblikovana za djelomično odvajanje tijekom brze promjene brzine prilikom ulaza u zavoj. Uklanjanjem skoro pa svih učinaka kočenja motora, vozač uz pomoć „anti-hopping” spojke može kontrolirati brzinu ulaska u zavoj uz pomoć kočnica za povećanje kontrole i smanjeno vrijeme vožnje krugom.


  • alt


    Glatki prijenos brzina

    Prijenos s 5 brzina modela YFZ450R SE jedan je od najboljih sustava u svojoj klasi, a sadrži pomoćnu i „anti-hopping” spojku, što predstavlja prvu upotrebu takve trkaće tehnologije u ovoj kategoriji. Prebacivanje brzina još je jednostavnije zbog ovog sustava radi veće brzine kruga i smanjenja zamora.


  • alt


    Podesiv ovjes dugog hoda

    Za smanjenje ovješene mase ovaj je model opremljen prednjim monoamortizerom Kayaba i kalibriranim stražnjim amortizerom. Navedene podesive jedinice omogućuju elegantno rukovanje koje vam daje prednost nad ostalim natjecateljima.


  • alt


    Ergonomski oblik

    Model YFZ450R SE dizajniran je da pruži savršeni sklad s vozačem i omogući bolju učinkovitost i dodatnu udobnost na trkaćoj stazi. Prednji i stražnji branici oblikovani su kako bi vozač imao više prostora za jednostavnije prebacivanje težine pri vožnji zavojima ili ubrzavanju, a štitnici za pete prebačeni više straga.


  • alt


    Posebno izdanje

    Postoji samo još jedan ATV ekskluzivniji od modela YFZ450R – to je model YFZ450R SE! Ovo vrhunsko posebno izdanje dostupno je u 2 varijante ekskluzivnih kombinacija boja za još dojmljiviji izgled na trkaćim ili neasfaltiranim stazama.


AGREGAT  
 
Tip agregata  
Jednocilindričan, Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 5-ventila
Zapremina  
449 cm³
Promjer x hod  
95.0 mm x 63.4 mm
Omjer kompresije  
11.8 : 1
Sustav podmazivanja  
Suhi karter
Napajanje gorivom  
Ubrzigavanje goriva 42 mm EHS s ISC
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
5 brzina i hod unazad, mokra višelamelna spojka
Pogonski sustav  
2WD
Završni prijenos  
O-ring lanac
ŠASIJA  
 
Sustav prednjeg ovjesa  
Neovisni dvostruka ramena, podešavanje predopterećenja opruga u dva položaja, 3-smjerni podesivi prigušivač, 250 mm hod
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka od lijevanog aluminija, Opruge s podešavanjem predopterećenja, 3-smjerni podesivi prigušivač, 280 mm hod
Prednja kočnica  
Dvostruki ventilirani disk s dvoklipnim čeljustima na svakom kotaču
Stražnja kočnica  
Nazubljeni ventilirani disk s dvoklipnim čeljustima
Prednja guma  
AT21x7-10
Stražnja guma  
AT20x10-9
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
1.795 mm
Ukupna širina  
1.2400 mm
Ukupna visina  
1.065 mm
Visina sjedala  
810 mm
Međuosovinski razmak  
1.270 mm
Minimalna udaljenost od tla  
115 mm
Ukupna težina  
184 kg
Kapacitet spremnika goriva  
10.0 litara