galerija

R7 2021

na upit

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

KONFIGURATOR DODATNE OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Yamahini modeli serije R već više od 20 godina uzbuđuju tisuće vozača. Sada je tu i model opasnog izgleda koji se dodaje tom asortimanu koji spremno pozdravlja novu generaciju vozača koji ulaze u svijet modela R serije. Brz, okretan i zgodan, R7 nudi sportske značajke uz svakodnevnu zabavu.

Živahni CP2 agregat od 689 ccm sa A&S spojkom omogućuje veliki okretni moment pri ubrzanju za odista uzbudljivo iskustvo vožnje na trkaćoj stazi i cesti. Iznimno uzak i aerodinamični oklop ima agresivni prednji kraj s dvostrukim pozicijskim svjetlima i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom, a oštri stražnji dio i duboko oblikovan spremnik goriva oblikovani su u skladu s čistom DNK serije R. Kočnice i ovjes iznimnih specifikacija omogućuju optimalno upravljanje modelom R7 tijekom vožnje zavojima i kočenja.

Prednje područje modela R7 najmanje je među modelima serije R i osigurava najviše razine učinkovitosti aerodinamike – dok ručke upravljača sa spojnicama, stražnji sklopovi i sjedalo koje zaustavljanje udarce osiguravaju prilagodljiv i sportski položaj za vožnju. Ova izvanredna sljedeća generacija klase Supersport uvodi svijet modela R serije u stvarnost za vozače poput vas koji traže uzbuđenje – bez obzira na to voze li se na trkaćoj stazi ili na cesti.

Yamahina serija R razvija se. Iako vodeći modeli R1M, R1 i R6 RACE, pobjednik svjetskog prvenstva u klasi Supersport, i dalje dominiraju na vrhu ove kategorije, R7 posebno je namijenjen vozačima koji žele čisti dizajn klase Supersport s uzbudljivim stvarno primjenjivim značajkama po pristupačnoj cijeni.

Kratki pregled

  • Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
  • Sportski dizajn s DNK-om serije R
  • Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
  • Spojka A&S za povećanu upravljivost
  • Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
  • Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
  • Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
  • Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
  • Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
  • Lagani kotači s 10 krakova
  • Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
  • Boje sljedeće generacije
  • Čisti stil serije R

  • alt

    Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta

    Isporučujući 73,4 KS pri 8750 okretaja u minuti, agregat CP2 modela R7 zapremnine 689 ccm omogućuje uzbudljivo ubrzanje i trenutačnu reakciju na dodavanje gasa. Njegovo koljenasto vratilo postavljeno pod 270 stupnjeva omogućuje neravnomjerni razvod paljenja koji osigurava živahan i uzbudljiv osjećaj kako se okretaji povećavaju – a linearni okretni moment na izlazu omogućuje vam učinkovito podizanje snage za brže izlaženje iz zavoja.

  • alt

    Sportski dizajn s DNK-om serije R

    Ključni čimbenik za postizanje optimalnih performansi jest postojanje najmanjeg mogućeg prednjeg područja – a zahvaljujući kompaktnim veličinama agregata CP2, Yamahini su dizajneri uspjeli razviti sportsku konstrukciju koja je uža od svih drugih modela serije R. Uz sportski uvučen položaj za vožnju R7 glatko i učinkovito reže zrak.

  • alt

    Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani

    Ne trebate vidjeti Yamahin logotip kako biste znali da je ovaj zapanjujući novi model u klasi Supersport dio čuvenog asortimana R serije. Lagani puni oklop s aluminijskim pločama u donjem dijelu oblikovan čistom DNK serije R, a ima agresivni prednji kraj s dva pozicijska svjetla, kanalom za usis zraka u obliku slova M i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom.

  • alt

    Spojka A&S za povećanu upravljivost

    Model R7 prvi je Yamahin model s agregatom CP2 koji je opremljen spojkom Assist & Slipper (A&S) koja omogućuje glatko prebacivanje brzina te sprječava prekomjerni broj okretaja agregata i poskakivanje stražnjeg kotača tijekom jakog kočenja, što rezultira predvidljivijim i kontroliranijim upravljanjem tijekom približavanja zavojima. Ta A&S spojka također pruža puno lakši osjećaj na poluzi.

  • alt

    Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira

    Uz ukupnu težinu samog motocikla od samo 188 kg, R7 ima kompaktni okvir koji ga čini najužim motociklom među modelima R serije. Uravnoteženost krutosti precizno je prilagođena s pomoću aluminijske središnje potpore, kao i uporabom cijevi različitih vlačnih čvrstoća – a te ključne značajke doprinose izvanredno okretnim i odzivnim svojstvima upravljanja motociklom.

  • alt

    Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm

    USD prednja vilica KYB 41 mm pružaju osjećaj stabilnosti i sigurnosti na trkaćim stazama i zavojitim cestama. Prednji kraj iznimne specifikacije potpuno je prilagodljiv za predopterećenje, kao i ublažavanje povratnih udaraca i sabijanje – a ima gravitacijski lijevanu trostruku gornju i kovanu aluminijsku trostruku donju obujmicu – te osigurava izvanrednu upravljivost i preciznost.

  • alt

    Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama

    Novi sustav stražnjeg ovjesa sa sponama sadrži prilagodljivi amortizer ima značajke za prigušivanje udaraca i hod opruge koji pristaju sportskom karakteru modela R7. Vodoravni raspored amortizera pomaže pri centralizaciji mase i postizanju visoke razine okretnosti tijekom upravljanja, a kompaktnim dizajnom maksimalno je smanjena veličina podvozja.

  • alt

    Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice

    Kako bi se istakao čisti DNK serije R na modelu R7, ovaj pristupačni model klase Supersport opremljen je iznimno učinkovitim prednjim radijalnim kočionim čeljustima s 4-cilindra. Dizajn razvijen u utrkama proizvodi linearni tlak na dvostruke prednje diskove od 298 mm – a zajedno s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, ova vrhunska postavka osigurava snažnu snagu kočenja uz visoki stupanj upravljivosti.

  • alt

    Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost

    Položaj vašeg tijela igra ključnu ulogu u aerodinamici i svojstvima upravljanja motociklom, a ručke upravljača sa spojnicom modela R7, zajedno sa stražnjim naslonima za noge i sjedalu za jednu osobu koje zaustavlja udarce omogućuju sportski položaj za vožnju na trkaćoj stazi i ulici. Duboka uleknuća pokrova spremnika za gorivo omogućuju vam da se priljubite uz motocikl kako biste smanjili otpor te omogućili dodatnu potporu i prianjanje tijekom kočenja i vožnje zavojima.

  • alt

    Lagani kotači s 10 krakova

    Za lako manevriranje, zajedno s okretnim upravljanjem i reakciju odzivnog ovjesa, R7 je opremljen laganim aluminijskim naplatcima s 10 krakova. Visoku razinu prianjanje omogućuju prednja guma veličine 120/70ZR17 te široka stražnja guma veličine 180/55ZR17 koje osiguravaju stabilno i pouzdano držanje ceste u zavojima, pri ubrzavanju i kočenju.

  • alt

    Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine

    Jedan od najučinkovitijih načina za nadogradnju modela R7 za još veće ubrzanje, navođenje je neobveznog sustava Quick Shift tijekom naručivanja motocikla kod Yamahinog distributera. Trenutačnim prekidanjem snage mjenjača pri prebacivanju u više stupnjeve prijenosa, QSS omogućuje besprijekorno prebacivanje u višu brzinu pod punim gasom za veću učinkovitost na ulici i trkaćoj stazi.

  • alt

    Boje sljedeće generacije

    Prva moguća boja je Icon Blue, koja se upotrebljava na gornjim površinama tijela, kao i donjim aluminijskim pločama te kotačima – dok su bočne strane oklopa obojane kontrastnom tamnijom mat plavom bojom. Uz dvobojni dizajn ove sljedeće generacije, R7 će biti dostupan i u samozatajnoj Yamahinoj crnoj boji s minimalnim grafikama i naglascima.

  • alt

    Čisti stil serije R

    Prednja strana modela R7 oblikovana je čistom i nerazrijeđenom DNK serije R, a sadrži dva pozicijska svjetla. Uvučen unutar središnjeg kanala za usis zraka nalazi se snažno jednostruko LED glavno svjetlo – čija kompaktna veličina pomaže da ovo bude najuži model R serije.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina   689 cm³
Promjer x hod   80.0 mm x 68.6 mm
Omjer kompresije   11.5 : 1
Maksimalna snaga   54.0 kW (73.4 KS) @ 8.750 okr/min
Maksimalan okretni moment   67.0 Nm (6.8 kg-m) @ 6.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Dijamant
Sustav prednjeg ovjesa   Teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda   130 mm
Kut prednje vilice   23º 40
Predtrag   90 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuča ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga   130 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma   120/70 ZR 17M/C(58W)
Stražnja guma   180/55 ZR 17M/C(73W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.070 mm
Ukupna širina   705 mm
Ukupna visina   1.100mm
Visina sjedala   835 mm
Međuosovinski razmak   1.395mm
Minimalna udaljenost od tla   135 mm
Ukupna težina   188 kg
Kapacitet spremnika goriva   13 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.0 litara

Izdvojeni proizvodi