R7 World GP 60th Anniversary
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
Stvoren s pomoću čiste trkaće DNK koja dolazi sa svakim Yamahinim supersportskim motociklom, kompaktne dimenzije i agregat visokog okretnog momenta modela R7 zajamčeno će vam izmamiti osmijeh na lice pri svakoj vožnji. Kako bi se proslavila 60. obljetnica utrka za Veliku nagradu, Yamaha je stvorila ekskluzivni model R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu s pomoću sitnih pojedinosti legendarne prošlosti i sheme „speed block” crvene boje.
Sudjelovanje tvrtke Yamaha na utrkama za Veliku nagradu započelo je 1961. kada je tvrtka nastupila na natjecanju za Veliku nagradu Francuske na najvišoj razini. Prva momčadska pobjeda uslijedila je veoma brzo, a Yamaha je 1964. osvojila prvo od mnogih Svjetskih prvenstava. Pobjede na utrkama nastavljaju se s više od 500 pobjeda do danas – i još mnogo njih koje tek dolaze.
Svaki supersportski model serije R svoje postojanje duguje Yamahinim trkaćim motociklima. Kultna bijela boja oklopa modela R7 za 60. godišnjicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu s grafikom „speed block” crvene boje i posebnim znakom 60. obljetnice – u kombinaciji s prednjim blatobranom crvene boje, prednjom pločicom za natjecateljski broj žute boje i kotačima zlatne boje – utjelovljuje 60 godina utrka za Veliku nagradu i slavi čuvene trkaće motocikle i vozače koji su pomogli da Yamaha postane ono što je danas.
Model R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu savršeni je primjer Yamahinog poslanja za stvaranje visokokvalitetnih motocikala koji nadahnjuju, uzbuđuju i oduševljavaju. Brz, lagan i okretan – i obojan Yamahinim najpoznatijim povijesnim bijelim i crvenim trkaćim bojama – ovo je vrhunski pristupačan supersportski model.
Kratki pregled
- Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
- Sportski dizajn s DNK-om serije R
- Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
- Spojka A&S za povećanu upravljivost
- Lagani okvir precizno prilagođen za idealnu krutost okvira
- Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
- Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
- Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
- Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
- Lagani kotači s 10 krakova
- Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
689 cm³ |
Promjer x hod |
|
80.0 mm x 68.6 mm |
Omjer kompresije |
|
11.5 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
54.0 kW (73.4 KS) @ 8.750 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
67.0 Nm (6.8 kg-m) @ 6.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Dijamant |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
|
130 mm |
Kut prednje vilice |
|
23º 40 |
Predtrag |
|
90 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuča ruka (Link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
130 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma |
|
120/70 ZR 17M/C(58W) |
Stražnja guma |
|
180/55 ZR 17M/C(73W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.070 mm |
Ukupna širina |
|
705 mm |
Ukupna visina |
|
1.100mm |
Visina sjedala |
|
835 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.395mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
135 mm |
Ukupna težina |
|
188 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
13 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.0 litara |