R7 World GP 2022

10.699,00 €
Detalji Tehnički podaci


R7 World GP 60th Anniversary

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Stvoren s pomoću čiste trkaće DNK koja dolazi sa svakim Yamahinim supersportskim motociklom, kompaktne dimenzije i agregat visokog okretnog momenta modela R7 zajamčeno će vam izmamiti osmijeh na lice pri svakoj vožnji. Kako bi se proslavila 60. obljetnica utrka za Veliku nagradu, Yamaha je stvorila ekskluzivni model R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu s pomoću sitnih pojedinosti legendarne prošlosti i sheme „speed block” crvene boje.

Sudjelovanje tvrtke Yamaha na utrkama za Veliku nagradu započelo je 1961. kada je tvrtka nastupila na natjecanju za Veliku nagradu Francuske na najvišoj razini. Prva momčadska pobjeda uslijedila je veoma brzo, a Yamaha je 1964. osvojila prvo od mnogih Svjetskih prvenstava. Pobjede na utrkama nastavljaju se s više od 500 pobjeda do danas – i još mnogo njih koje tek dolaze.

Svaki supersportski model serije R svoje postojanje duguje Yamahinim trkaćim motociklima. Kultna bijela boja oklopa modela R7 za 60. godišnjicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu s grafikom „speed block” crvene boje i posebnim znakom 60. obljetnice – u kombinaciji s prednjim blatobranom crvene boje, prednjom pločicom za natjecateljski broj žute boje i kotačima zlatne boje – utjelovljuje 60 godina utrka za Veliku nagradu i slavi čuvene trkaće motocikle i vozače koji su pomogli da Yamaha postane ono što je danas.

Model R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu savršeni je primjer Yamahinog poslanja za stvaranje visokokvalitetnih motocikala koji nadahnjuju, uzbuđuju i oduševljavaju. Brz, lagan i okretan – i obojan Yamahinim najpoznatijim povijesnim bijelim i crvenim trkaćim bojama – ovo je vrhunski pristupačan supersportski model.

Kratki pregled

  • Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
  • Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
  • Sportski dizajn s DNK-om serije R
  • Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
  • Spojka A&S za povećanu upravljivost
  • Lagani okvir precizno prilagođen za idealnu krutost okvira
  • Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
  • Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
  • Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
  • Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
  • Lagani kotači s 10 krakova
  • Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine







  • alt


    Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu

    Kultna grafika „speed block” crvene boje predstavljena na ranijim Yamahinim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu među najpoznatijim je i najomiljenijim dizajnima svih vremena. Oklop potpuno bijele boje s debelom prugom crvene boje koja prolazi gornjim dijelom spremnika goriva i stražnjim krajem donosi duh prvih tvorničkih trkača – a kotači zlatne boje i prednja pločica za natjecateljski broj žute boje dolaze izravno s trkališta.


  • alt


    Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta

    Isporučujući 73,4 KS pri 8.750 o/min, CP2 agregat modela R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima zapremninu od 689 ccm te omogućuje uzbudljivo ubrzanje i trenutačnu reakciju na dodavanje gasa. Njegovo koljenasto vratilo postavljeno pod 270 stupnjeva omogućuje neravnomjerni razvod paljenja koji osigurava živahan i uzbudljiv osjećaj kako se okretaji povećavaju – a linearni okretni moment na izlazu omogućuje vam učinkovito podizanje snage za brže izlaženje iz zavoja.


  • alt


    Sportski dizajn s DNK-om serije R

    Ključni čimbenik za postizanje optimalnih performansi jest postojanje najmanjeg mogućeg prednjeg područja – a zahvaljujući kompaktnim veličinama agregata CP2, Yamahini su dizajneri uspjeli razviti sportsku konstrukciju koja je uža od svih drugih modela serije R. Uz sportski uvučen položaj za vožnju R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu glatko i učinkovito reže zrak.


  • alt


    Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani

    Ne trebate vidjeti Yamahin logotip kako biste znali da je ovaj zapanjujući novi model u klasi Supersport dio čuvenog asortimana R serije. Lagani puni oklop s aluminijskim pločama u donjem dijelu oblikovan čistom DNK serije R, a ima agresivni prednji kraj s dva pozicijska svjetla, kanalom za usis zraka u obliku slova M i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom.


  • alt


    Spojka A&S za povećanu upravljivost

    Model R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu prvi je Yamahin model s agregatom CP2 koji je opremljen spojkom Assist & Slipper (A&S) koja omogućuje glatko prebacivanje brzina te sprječava prekomjerni broj okretaja agregata i poskakivanje stražnjeg kotača tijekom jakog kočenja, što rezultira predvidljivijim i kontroliranijim upravljanjem tijekom približavanja zavojima. Spojka A&S također pruža puno lakši osjećaj na poluzi.


  • alt


    Lagani okvir precizno prilagođen za idealnu krutost okvira

    Uz ukupnu težinu samog motocikla od samo 188 kg, R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima kompaktni okvir koji ga čini najužim motociklom među modelima R serije. Uravnoteženost krutosti precizno je prilagođena s pomoću aluminijske središnje potpore, kao i uporabom cijevi različitih vlačnih čvrstoća – a te ključne značajke doprinose izvanredno okretnim i odzivnim svojstvima upravljanja motociklom.


  • alt


    Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm

    Preokrenuta prednja vilica marke KYB od 41 mm pruža osjećaj stabilnosti i sigurnosti na trkaćim stazama i zavojitim cestama. Prednji kraj iznimne specifikacije potpuno je prilagodljiv za predopterećenje, kao i ublažavanje povratnih udaraca i sabijanje – a ima gravitacijski lijevanu trostruku gornju i kovanu aluminijsku trostruku donju obujmicu – te osigurava izvanrednu upravljivost i preciznost.


  • alt


    Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama

    Novi sustav stražnjeg ovjesa sa sponama sadrži prilagodljivi amortizer ima značajke za prigušivanje udaraca i hod opruge koji pristaju sportskom karakteru modela R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu. Vodoravni raspored amortizera pomaže pri centralizaciji mase i postizanju visoke razine okretnosti tijekom upravljanja, a kompaktnim dizajnom maksimalno je smanjena veličina podvozja.


  • alt


    Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice

    Kako bi se istakao čisti DNK serije R na modelu R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu, ovaj pristupačni model klase Supersport opremljen je iznimno učinkovitim prednjim radijalnim kočnim čeljustima s 4-cilindra. Ovaj dizajn razvijen na utrkama proizvodi linearni tlak na dvostruke prednje diskove od 298 mm – a zajedno s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, ova vrhunska postavka osigurava snažnu snagu kočenja uz visoki stupanj upravljivosti.


  • alt


    Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost

    Položaj vašeg tijela igra ključnu ulogu u aerodinamici i svojstvima upravljanja motociklom, a ručke upravljača sa spojnicom modela R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu, zajedno sa stražnjim osloncima za noge i sjedalu za jednu osobu koje zaustavlja udarce omogućuju sportski položaj za vožnju na trkaćoj stazi i ulici. Duboka uleknuća pokrova spremnika za gorivo omogućuju vam da se priljubite uz motocikl kako biste smanjili otpor te omogućili dodatnu potporu i prianjanje tijekom kočenja i vožnje zavojima.


  • alt


    Lagani kotači s 10 krakova

    Za lako manevriranje, zajedno s okretnim upravljanjem i reakciju odzivnog ovjesa, R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu opremljen je laganim lijevanim aluminijskim naplatcima s 10 krakova. Visoku razinu prianjanja omogućuju prednja guma veličine 120/70ZR17 te široka stražnja guma veličine 180/55ZR17 koje osiguravaju stabilno i pouzdano držanje ceste u zavojima, pri ubrzavanju i kočenju.


  • alt


    Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u višu brzinu

    Jedan od najučinkovitijih načina za nadogradnju modela R7 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu za još veće ubrzanje, navođenje je neobveznog sustava Quick Shift tijekom naručivanja motocikla kod Yamahinog distributera. Trenutačnim prekidanjem snage mjenjača pri prebacivanju u više stupnjeve prijenosa, QSS omogućuje besprijekorno prebacivanje u višu brzinu pod punim gasom za veću učinkovitost na ulici i trkaćoj stazi.


AGREGAT  
 
Tip agregata  
2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
689 cm³
Promjer x hod  
80.0 mm x 68.6 mm
Omjer kompresije  
11.5 : 1
Maksimalna snaga  
54.0 kW (73.4 KS) @ 8.750 okr/min
Maksimalan okretni moment  
67.0 Nm (6.8 kg-m) @ 6.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Dijamant
Sustav prednjeg ovjesa  
Teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda  
130 mm
Kut prednje vilice  
23º 40
Predtrag  
90 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuča ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
130 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma  
120/70 ZR 17M/C(58W)
Stražnja guma  
180/55 ZR 17M/C(73W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.070 mm
Ukupna širina  
705 mm
Ukupna visina  
1.100mm
Visina sjedala  
835 mm
Međuosovinski razmak  
1.395mm
Minimalna udaljenost od tla  
135 mm
Ukupna težina  
188 kg
Kapacitet spremnika goriva  
13 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.0 litara