galerija

YZF-R1

151.900,00 kn

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Od samog početka R1 je razvijan bez kompromisa, a ova čista i usredotočena filozofija dizajna ono je što ovu tehnološki naprednu trkaću Yamahu čini najuzbudljivijim supersportskim motociklom našeg vremena.

Svaki dio napredne tehnologije na modelu R1 razvijen je s pomoću znanja stečenog sudjelovanjem tvrtke Yamaha u utrkama na najvišoj razini. Izvanredan EU5 agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s 4 cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravni je potomak jedinice M1 – dok aerodinamičan oklop dolazi ravno s trkaćih staza.

No, iznad svega, nevjerojatni niz inteligentne elektronike na modelu R1 čini ovaj motocikl tako posebnim. Opremljen svime, od elektroničkog gasa do sustava regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System), upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) kao i nadzorom kočenja (BC) i još mnogo toga, ovo je vrhunski Yamahin supersportski model izrađen da bude vodeći na ulici i stazi. Isporučuje se u sportskoj novoj boji Icon Blue s dvije nijanse i mat plavom shemom boja, kao i u dinamičnoj Yamahinoj crnoj boji.

Gotovo sve na najnovijem modelu R1 ima svoje izravno podrijetlo na trkalištu, gdje su Yamahini pobjednički motocikli MotoGP® i WorldSBK razvijali i testirali naprednu tehnologiju koju sada možete vidjeti i isprobati na svom modelu R1.

Kratki pregled

  • Aerodinamični oklop u stilu modela M1
  • Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
  • Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje
  • Prednja vilica marke KYB od 43 mm
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Kočione pločice za visoku razinu trenja
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
  • Poboljšani TFT instrumenti sa zaslonima EBM i BC

  • alt

    Aerodinamični oklop u stilu modela M1

    Model R1 izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan profil. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.

  • alt

    Iznimno učinkoviti agregat neravnomjernog razvoda paljenja

    Ključna značajka EU5 agregata zapremnine 998 ccm modela R1 neravnomjerno je koljenasto vratilo s neravnomjernim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koje daje snažan, linearni zakretni moment. Uz novi iznimno učinkoviti sustav usisa, zajedno s posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalica ventila, ovaj agregat razvijen za utrke ostvaruje izvanredne performanse velikog broja okretaja.

  • alt

    Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje

    Model R1 proizveden je po najvišim standardima kvalitete uporabom laganih materijala, uključujući titan i magnezij, što ga čini vrhunskim supersportskim motociklom koji izaziva najveće poštovanje i donosi istinski ponos vlasništva. Nova boja Icon Blue s dvije nijanse i pojedinostima u mat plavoj boji dodatno poboljšava vrhunski sportski izgled. To je ono o čemu se radi u svijetu modela R.

  • alt

    Vilica marke KYB od 43 mm

    Model R1 opremljen je vilicom marke KYB od 43 mm iznimnih specifikacija s lisnatim prigušnim ventilima. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.

  • alt

    Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)

    Tehnologija mijenja način vožnje, a R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i kontrola proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.

  • alt

    Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)

    Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.

  • alt

    LED svjetla iduće generacije

    Trkaći oklop u stilu modela M1 opremljen je LED glavnim svjetlima koja izgledaju oštro i prijeteće. Agresivni novi prednji kraj modela R1 ima i kompaktna pozicijska svjetla koja na cesti pojačano skreću pozornost na motocikl te naglašavaju njegovu čistu trkaću DNK i sofisticirani dizajn.

  • alt

    APSG "ride-by-wire" gas

    Yamahin gas reguliran čipom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) aktivira se visokotehnološkim sklopom twistgrip koji omogućuje prirodni osjećaj za precizni nadzor. Uz oprugu, klizač i zupčanik koji daju uglađen i progresivan osjećaj, sustav elektroničkog gasa APSG (engl. Accelerator Position Sensor Grip, zahvat senzora položaja akceleratora) twistgrip osigurava trenutačnu reakciju gasa.

  • alt

    Sustav regulacije pokretanja (LCS)

    S pomoću podataka iz niza senzora, Sustav regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System) modela R1 omogućuje vam visoke razine nadzora tijekom starta utrka. Za najbrža i najagresivnija startanja, način rada LCS1 programiran je da se aktivira pri 9000 o/min s otvaranjem gasa pod 41 stupnjem.

  • alt

    Kočione pločice za visoku razinu trenja

    Dvostruki prednji diskovi promjera 320 mm s monoblok čeljustima poznati su po izvanrednom osjećaju kočenja i performansama, a R1 opremljen je pločicama od materijal s visokim stupnjem trenja koji ostvaruje još snažnije zaustavljanje – omogućujući vam da istražite sav potencijal ovog legendarnog supersportskog modela.

  • alt

    Gume Bridgestone Battlax RS11

    Bilo da agresivno ubrzavate, teško kočite ili prelazite s punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Gume Bridgestone Battlax Racing Street RS11 imaju na utrkama razvijen posebno složeni uzorak, što vam osigurava najveće razine prianjanja i izvanredan osjećaj.

  • alt

    TFT instrumenti s EBM i BC

    Opremljen indikatorima za BC i EBM, vodeći LCD zaslon u klasi s tankom tranzistorskom folijom (TFT, engl. Thin Film Transistor) jedan je od najsofisticiranijih dostupnih mjernih ploča, sa zaslonom u boji koji prikazuje široki raspon informacija u lako prihvatljivom formatu. Kada želite podesiti bilo koju od elektroničkih kontrola, jednostavno se prebacite na YRC zaslon i odaberite željene postavke.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina   998 cm³
Promjer x hod   79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije   13.0 : 1
Maksimalna snaga   147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment   112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI (digitalno)
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda   120 mm
Kut prednje vilice   24º
Predtrag   102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga   120 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma   120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   190/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.055 mm
Ukupna širina   690 mm
Ukupna visina   1.150 mm
Visina sjedala   855 mm
Međuosovinski razmak   1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla   130 mm
Ukupna težina   199 kg
Kapacitet spremnika goriva   17 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.9 litara

Izdvojeni proizvodi