Zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji iz Yamahinog pobjedničkog trkaćeg stroja M1 MotoGP®, R1 je vrhunski trkaći supersportski model. U spomen na 60 godina utrka za Veliku nagradu, stvoren je izvanredan R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu. Obojan u povijesne trkaće boje, to je krajnje priznanje nekim od najpoznatijih Yamahinih trkaćih motocikala – i zasigurno će postati kolekcionarski stroj vozačima koji cijene ovu posebnu baštinu.
Yamaha je prvu međunarodnu cestovnu utrku imala na Velikoj nagradi Francuske još u svibnju 1961. Prva pobjeda na utrci dogodila se 1963., a 1964. Yamaha je osvojila svoje prvo svjetsko prvenstvo. Otada su tvornički trkaći motocikli osvojili više od 500 pobjeda na Velikim nagradama. Poseban oklop za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za veliku nagradu obilježava 60 godina Yamahina natjecanja na najvišoj razini motociklističkih utrka.
Model R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima kultnu grafiku „speed block” crvene boje i oklop bijele boje – zajedno sa znakom 60. godišnjice, prednjom pločicom za natjecateljski broj žute boje i kotačima zlatne boje – koji su nadahnuti Yamahinim originalnim tvorničkim trkaćim motociklima na kojima su pobjede odnosili legendarni vozači uključujući Reada, Saarinena, Agostinija i Robertsa. Oni su sastavni dio Yamahine povijesti. Vozeći model R1 za 60. godišnjicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu možete biti dio ove posebne proslave.
Kako bi obilježila 60. godišnjicu prve utrke za Veliku nagradu, Yamaha je osmislila poseban izgled linije serije R. U bojama jedne od najpoznatijih i najomiljenijih povijesnih shema trkaćih boja, R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu vrhunska je posveta Yamahinim povijesnim trkaćim motociklima.
Kratki pregled
- Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
- Aerodinamični oklop u stilu modela M1
- Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
- Prednja vilica marke KYB od 43 mm
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- Agresivni prednji kraj s LED glavnim svjetlima
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Kočione pločice za visoku razinu trenja
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
- Završna obrada visoke kvalitete
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila |
Zapremina |
|
998 cm³ |
Promjer x hod |
|
79.0 mm x 50.9 mm |
Omjer kompresije |
|
13.0 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Aluminijski Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
USD teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda |
|
120 mm |
Kut prednje vilice |
|
24º |
Predtrag |
|
102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuća ruka (link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
120 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma |
|
120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma |
|
190/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.055 mm |
Ukupna širina |
|
690 mm |
Ukupna visina |
|
1.150 mm |
Visina sjedala |
|
855 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
130 mm |
Ukupna težina |
|
199 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
17 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.9 litara |