galerija

YZF-R1M

202.900,00 kn

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Model R1M najnapredniji je motocikl iz redovite proizvodnje koji je Yamaha ikada stvorila. Napravljen posebno za vrhunske performanse na trkaćoj stazi, opremljen je revolucionarnom elektroničkom tehnologijom upravljanja koja vam omogućuje da se još više potrudite i otkrijete svoj pravi potencijal.

Yamaha je stvorila trkaći model R1M s pomoću nekih od najsofisticiranijih tehnologija razvijenih iz pobjedničkog motocikla M1 MotoGP. Najsuvremeniji elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins s prednjom antikavitacijskom plinskom vilicom NPX izvlači od vas najbolji učinak u svakom krugu – a nisko prednje područje karbonskog oklopa pomaže pri smanjivanju vremena po krugu.

No, ono što R1M zaista čini modelom koji mijenja pravila igre visokotehnološki su sustavi za pomoć vozaču, uključujući kontrolu kočenja, upravljanje kočenjem s pomoću agregata i kontrolu pokretanja – kao i jedinicu za nadzor komunikacije za evidentiranje podataka i bežično ugađanje agregata. Dostupan u obnovljenoj Icon Performance karbonskoj i crnoj boji s naglascima i kotačima u plavoj boji, R1M vrhunski je model serije R koji isporučuje najcjelovitiji paket za utrke.

Yamaha je prvi put sudjelovala na svjetskoj utrci za Veliku nagradu prije 60 godina, a u tom su razdoblju tvornički trkaći motocikli pobijedili na preko 500 utrka za Veliku nagradu. Najnoviji R1M konstruiran je uporabom svog iskustva stečenog na natjecanjima MotoGP i WorldSBK, što ga čini najsofisticiranijim motociklom iz redovite proizvodnje tvrtke Yamaha ikada izrađenim.

Kratki pregled

  • Karbonski oklop nadahnut modelom M1
  • Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)
  • Öhlins NPX anti-kavitacijske plinske vilice
  • Lagani karbonski stražnji dio
  • Ugravirani broj proizvoda
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • 998cc motor
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
  • Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje
  • 6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)
  • Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije

  • alt

    Karbonski oklop nadahnut modelom M1

    Model R1M isporučuje se s radikalnim izgledom tvorničkog motocikla nadahnutim Yamahinim pobjedničkim motociklom M1 MotoGP. Agresivni prednji poklopac i vjetrobran omogućuju nisko područje prednjeg kraja za minimalni otpor, a integrirani oklop neprimjetno ulazi u bočne stranice spremnika goriva kako bi se osigurao položaj čvrstog priljubljivanja za najučinkovitiju aerodinamiku.

  • alt

    Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)

    Elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins najsofisticiraniji je sustav ovjesa dostupan na Yamahi iz redovite proizvodnje. Njegov napredni softver omogućuje učinkovitije skretanje, kočenje i ubrzavanje, a korisničko sučelje omogućuje brzo mijenjanje postavki ovjesa kako bi odgovarali različitim stazama i uvjetima na površini.

  • alt

    Antikavitacijske plinske vilice NPX marke Öhlins

    Za poboljšanu povratnu spregu s površinom s dosljednijim učincima prigušenja, R1M opremljen je tehnološki naprednom plinskom vilicom NPX marke Öhlins. Mala plinska komora u nosačima osovina vilice ima 0,6 Mpa unutarnjeg tlaka kako bi se smanjila kavitacija na povratnom hodu. To omogućuje učinkovitiji rad ovjesa, dajući vam točan osjećaj uz povećanu kontrolu.

  • alt

    Lagani karbonski stražnji dio

    Kako bi se postigla najbolja centralizacija mase, zajedno s malom težinom spremnom za utrku, R1M ima oklop i prednji blatobran od karbona, kao i kotače i stražnji okvir od magnezija te donji poklopac oklopa od titana – a karbonski stražnji dio naglašava iznimno visoke specifikacije ovog sofisticiranog motocikla za utrke.

  • alt

    Ugravirani broj proizvoda

    Ponos vlasništva dolazi kao standard sa svakim modelom R1M – poslije svega, to je najekskluzivnija Yamaha koja je ikad proizvedena! Kako bi se istaknuo poseban status ovog motocikla, opremljen je posebno ugraviranom pločicom s jedinstvenim brojem proizvoda.

  • alt

    Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)

    Na stazi vam je potrebna precizna kontrola u svakoj situaciji ako želite smanjiti prolazno vrijeme. Uz dva načina rada, sustav kontrole kočenja (BC, engl. Brake Control) modela R1M analizira podatke kao što su nagib skretanja i ubrzanje proklizavanja te trenutačno modulira hidraulični tlak kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača radi lakšeg i bržeg prolaznog vremena.

  • alt

    Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)

    Kontrola je sve kada ste na stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) modela R1M omogućuje vam odabir najbolje sile kočenja motora za različite uvjete vožnje. Koristeći podatke različitih senzora, EBM podešava otvor za gas, vrijeme paljenja i volumen ubrizgavanja goriva kako bi vam omogućio izbor između tri načina kočenja motora.

  • alt

    998cc motor

    Razvijen tehnologijom M1 MotoGP, motor od 998 ccm ima brizgalice marke Bosch koje isporučuju široki kut raspršivanja za povećanu učinkovitost. Posebno dizajnirani oscilirajući remeni klackalica ventila i nove izbočine bregastog vratila pružaju poboljšane performanse velikog broja okretaja – a ovaj EU5 agregat neravnomjernog razvoda paljenja ima iznimno učinkovit sustav podmazivanja za optimalnu učinkovitost.

  • alt

    APSG "ride-by-wire" gas

    Yamahin gas reguliran čipom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) aktivira se visokotehnološkim sklopom twistgrip koji omogućuje prirodni osjećaj za precizni nadzor. Uz oprugu, klizač i zupčanik koji daju uglađen i progresivan osjećaj, sustav elektroničkog gasa APSG (engl. Accelerator Position Sensor Grip, zahvat senzora položaja akceleratora) twistgrip osigurava trenutačnu reakciju gasa.

  • alt

    Sustav regulacije pokretanja (LCS)

    S pomoću podataka iz niza senzora, Sustav regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System) modela R1M omogućuje vam visoke razine nadzora tijekom starta utrka. Za najbrža i najagresivnija startanja, način rada LCS1 programiran je da se aktivira pri 9000 o/min s otvaranjem gasa pod 41 stupnjem.

  • alt

    Gume Bridgestone Battlax RS11

    Bilo da agresivno ubrzavate, teško kočite ili prelazite s punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Gume Bridgestone Battlax Racing Street RS11 imaju na utrkama razvijen posebno složeni uzorak, što vam osigurava najveće razine prianjanja i izvanredan osjećaj.

  • alt

    Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje

    Ekskluzivna komunikacijska kontrolna jedinica (CCU) modela R1M ima funkciju zapisivanja podataka koja vam omogućuje snimanje širokog raspona podataka o radu, uključujući prolazna vremena, brzinu, položaj gasa, GPS praćenje, nagib kuta i još mnogo toga. Također se može koristiti za komunikaciju s Yamaha Ride Control (YRC) sustavom prilikom gledanja, preuzimanja ili promjene načina rada.

  • alt

    6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)

    Opremljen mjeračem ubrzanja i žiroskopom i senzorom G-sile koji mjere nagib, kotrljanje i skretanje, sofisticirana 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU) daje precizne informacije o radu ECU-u 125 puta u sekundi. Ovi podaci omogućuju ECU-u da upravlja elektroničkim pomagalima za vozača i održava najviše razine upravljanja strojem u cilju ostvarenja manjeg prolaznog vremena.

  • alt

    Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije

    Svaki put kada vozite model R1M, možete biti sigurni kako njegove napredne tehnologije elektroničkog nadzora cijelo vrijeme surađuju s vama kako biste postigli najviše razine nadzora agregata i podvozja. S ERS, QSS, upravljanjem podizanjem, kontrolom pokretanja, upravljanjem klizanjem, kontrolom kočenja i upravljanjem kočnicama motora možete odabrati pravo podešavanje za bilo koju situaciju.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina   998 cm³
Promjer x hod   79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije   13.0 : 1
Maksimalna snaga   147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment   112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI (digitalno)
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda   120 mm
Kut prednje vilice   24º
Predtrag   102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga   120 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma   120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   200/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.055 mm
Ukupna širina   690 mm
Ukupna visina   1.150 mm
Visina sjedala   860 mm
Međuosovinski razmak   1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla   130 mm
Ukupna težina   200 kg
Kapacitet spremnika goriva   17 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.9 litara

Izdvojeni proizvodi