Tenere 700 Explore 2024

12.749,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Ténéré 700 Explore izrađen je za istraživanje svjetskih prostranstava i kretanje u pustolovine, a Yamaha ga je posebno razvila kako bi vas odveo kamo god poželite. Uz niže sjedalo i veći vjetrobran za putovanje, namjenski brzi mjenjač, kao i izmijenjeni ovjes marke KYB i bočne nosače kofera, spreman je za daleka putovanja.

Yamahin originalni revolucionarni model Ténéré iz 1980-ih tisućama je vozača omogućio globalno istraživanje. Nadahnut istim duhom istraživanja, novi Ténéré 700 Explore spreman je novoj generaciji vozača pružiti mogućnost izlaska iz svakodnevne rutine kako bi vidjeli što je iza sljedećeg horizonta.

Sada će Ténéré 700 Explore učiniti globalna putovanja i međunarodna istraživanja još dostupnijima. Njegova jedinstvena specifikacija savršeno kombinira udobnost i performanse, uključujući prednju vilicu i sustav stražnjeg ovjesa sa smanjenim hodom kotača marke KYB, uz viši i širi vjetrobran za putovanja koji dodatno štiti od vjetra. Izmijenjene postavke ovjesa čine Ténéré 700 Explore još pristupačnijim zahvaljujući manjoj visini sjedala, dok ga bočni nosači kofera na koje se mogu postaviti originalni Yamahini tvrdi i meki koferi, koji su dodatna oprema, čine idealnim za dulja putovanja. Treba vam samo spremnik pun goriva i svijet je vaš.

Izmijenjena prednja vilica marke KYB od 43 mm

Izmijenjena prednja vilica marke KYB od 43 mm

Radi bolje praktičnosti i lakšeg pristupa tlu Ténéré 700 Explore opremljen je prednjom vilicom promjera 43 mm marke KYB koje imaju hod kotača od 190 mm, 20 mm manje od modela Ténéré 700. Izmijenjene brzine opruge omogućuju stabilnu i udobnu vožnju pri putovanju s prtljagom – i smanjenje hoda ovjesa čime je postignuta manju visina sjedala.

Podesivi stražnji amortizer

Podesivi stražnji amortizer

Motocikl je opremljen posebno razvijenim amortizerom marke KYB s povećanom brzinom opruge koja pruža izvrsnu udobnost i upravljivost čak i kada ste potpuno natovareni. Omogućujući hod od 180 mm – 20 mm manje od modela Ténéré 700 – daljinski prilagodljivi amortizer omogućuje manju visinu sjedala radi lakšeg pristupa tlu.

Niže sjedalo

Niže sjedalo

Za lakše penjanje na sjedalo i silazak s njega, visina sjedala najnovijeg modela Ténéré 700 Explore niža je i iznosi 860 mm – 15 mm manje od modela Ténéré 700. To omogućuje razne prednosti, uključujući lakši pristup tlu za dodatnu upravljivost pri vožnji malim brzinama u kompliciranim situacijama izvan ceste ili u gustom prometu.

Povećana zaštita od vjetra

Povećana zaštita od vjetra

Kada vozite na dugim udaljenostima, cijenit ćete dodatnu zaštitu od vjetra koju pruža tvornički ugrađeni veći vjetrobran. Viši i širi od standardnog dizajna ima 50 % veću površinu kako bi se osigurala poboljšana udobnost putovanja.

Namjenski brzi mjenjač

Namjenski brzi mjenjač

Jedinstvena specifikacija modela Ténéré 700 Explore usmjerena je na pružanje dodatne udobnosti i praktičnosti. Novi brzi mjenjač ima postavke koje su posebno razvijene za agregat CP2 od 690 ccm. Sada možete uživati u besprijekornom prebacivanju u viši stupanj prijenosa za uglađenije i učinkovitije ubrzanje.

Odabir bočnih kofera

Odabir bočnih kofera

Ténéré 700 Explore ima bočne kofere kao originalnu opremu, a kada kupite svoj novi motocikl možete odabrati postavljanje* originalnih Yamahinih aluminijskih bočnih kofera dostupnih u crnoj ili srebrnoj boji – ili možete odabrati mekane torbe Explorer. *Uz dodatnu cijenu.

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča s dvije teme i mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča s dvije teme i mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT zaslon u boji dijagonale pet inča omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.

Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm

Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm

Yamahin CP2 agregat od 690 ccm dizajniran je za pružanje najsenzacionalnijeg i maksimalno zadovoljavajućeg iskustva vožnje na bilo kojem terenu. Proizvodeći snažan linearni okretni moment, ova pogonska jedinica s koljenastim vratilom postavljenim pod 270° snažno će vući sve od niskih okretaja, čineći model Ténéré 700 Explore izvanrednim izvođačem u najraznovrsnijim uvjetima.

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s 3 načina rada pruža vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne prometnice. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač, a isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.

Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara

Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara

Uz tanak stražnji dio koji omogućuje opušteno prianjanje koljena i prirodan položaj sjedenja, spremnik za gorivo pridonosi jednostavnoj ergonomiji koja ovaj motocikl čini vrhunskim, svestranim pustolovnim motociklom. Zahvaljujući iznimnoj ekonomičnosti potrošnje goriva CP2 agregata, spremnik goriva od 16 l omogućuje vam veliki domet između punjenja, tako da nema zabrinutosti glede dometa kada ste usred ničega.

Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica

Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica

Agresivna maska s četiri prednja LED svjetla nadahnuta je motociklima za pustinjske utrke čiji DNK seže sve do Yamahinih strojeva koji su pobjeđivali na reliju Dakar. Potpuno LED osvjetljenje ima kompaktne prednje i stražnje pokazivače smjera i lagano stražnje svjetlo za iznimnu vidljivost uz izvrsnu pouzdanost i malu težinu.

Lagani kotači sa žbicama

Lagani kotači sa žbicama

Baš kao Yamahini tvornički motocikli za vožnju relija, model Ténéré 700 Explore ima prednji kotač od 21 inča i stražnji kotač od 18 inča, u kojima je spojena mala težina s golemom snagom i izvrsna otpornost na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači sa žbicama ovog modela anodizirani su zlatnom bojom i opremljeni gumama Pirelli Scorpion Rally.

Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11,5 : 1
    Maksimalna snaga
    54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
    Verzija sa smanjenom snagom
    35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
    Maksimalan okretni moment
    67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l / 100 km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Preokrenuta teleskopska vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    210 mm
    Hod ovjesa straga
    200 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    905 mm
    Ukupna visina
    1.455 mm
    Visina sjedala
    875 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    240 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    204 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    16,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    2,6 l