Tenere 700 Rally Edition 2023

12.899,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Kada je 1979. g. održan prvi reli Dakar, Yamahinu modelu XT pružena je prilika da se dokaže u najtežoj utrci na svijetu. Vozači modela XT osvojili su ovaj legendarni događaj '79. i '80. g., a time je 1983. g. nadahnut razvoj izvornog modela Ténéré – legendarnog Yamahinog pustolovnog motocikla koji je promijenio svijet motociklizma.

Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza horizonta. Ekskluzivna Yamaha Ténéré 700 Rally Edition za 2023. dolazi s naslijeđenim reli bojama, ABS-om s 3 načina rada i osvježenim TFT mjernim instrumentom koji se može povezati s pametnim telefonom. Uz trkaći oklop bijele i crvene boje, grafiku speedblock i zlatne naplatke, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima koji su se utrkivali na reliju Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl umotan u ruho baštine.

zvorni model Ténéré pomogao je da Yamaha bude najuspješnija marka na Dakru, a modeli XT osvajaju 18 podija u prvih 6 izdanja najteže utrke na svijetu. Čista trkaća DNK koja je pokorila pustinju prošla je nekoliko generacija i razvojni put do novog modela Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. I to pokazuje.

Kratki pregled

Veliki okretni moment, 690 ccm, 4-taktni CP2 agregat usklađen s normom EU5

Namjensko reli sjedaloTanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedaloIspušni top tvrtke AkrapovičTFT

Mjerni instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

Čvrsta ploča za zaštitu agregata

Štitnik hladnjakaABS s 3 načina rada

Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda

Opremljen potpunom LED rasvjetom i USB utičnicom

Ručke za terensku vožnju

Štitnici

Spremno za sustav brzog mjenjača QSS (Quick Shift System)

  • alt

    Heritage White boje

    Imaju suvremeno dorađene legendarne i dojmljive kombinacije bijele i crvene boje koje su se upotrebljavale na početnim modelima Ténéré kojima su vožene utrke Dakar. Na temelju tih početnih boja za utrku Dakar i prvi je proizvedeni model XT600 Ténéré iz 1983. g. također s ponosom nosio tu kombinaciju boja: Kontrast bijele i crvene boje, naplatci u zlatnoj boji i dizajn „speedblock” (također nadahnuti baštinom iz Dakra). Pojedinosti u završnoj izvedbi, kao što je crni upravljač, upotpunjavaju cjelokupni dizajn.

  • alt

    Namjensko reli sjedalo

    Namjensko jednodijelno reli sjedalo nudi malo viši i uspravniji položaj za vožnju za lakše kretanje tijela i veću udobnost za takve duge ekspedicije. S 895 mm, sjedalo je 20 mm veće od standardnog sjedala. Dvostruki završni materijal i bijelom bojom ispisani logotip tvrtke YAMAHA pružaju bolju sliku reli modela.

  • alt

    Ispušni top tvrtke Akrapovič

    Sportski i lagani ispušni top Akrapovič kombinira učinkovitost s reli izgledom i prekrasnim dubokim zvukom koji nije glasan. Usklađen s propisima za cestovnu vožnju, obuhvaća karbonski toplinski štitnik i stezaljku te prigušivač zvuka koji se ne može izvaditi.

  • alt

    TFT instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

    TFT zaslon u boji od 5'' omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani. Povezanost s mobilnim telefonom također vam omogućuje nadzor svih ključnih parametara motocikla putem aplikacije.

  • alt

    ABS s 3 načina rada

    Izmjenjivi ABS s 3 načina rada omogućuje prilagodbu motocikla ovisno o površini ceste i stilu vožnje. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. Način rada 2 je s uključenim prednjim i isključenim stražnjim kotačem, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom pustolovne vožnje van ceste.

  • alt

    Zaštitne značajke iznimne kvalitete

    Izdanje Ténéré 700 Rally opremljeno je pažljivo odabranom aluminijskom opremom koja štiti vaš motocikl tijekom izazovne terenske vožnje. Čvrsta zaštitna ploča debljine 4 mm pruža dodatnu zaštitu agregatu i okviru. Na ovoj zaštitnoj ploči nalaze se točke za montažu na koje se, po želji, može dodati praktična kutija s alatom. Kompaktan i lagan sa završnim slojem posebnog premaza za izdržljivost, poklopac hladnjaka štiti od kamenčića i šiblja. Za potpunu zaštitu, motocikl se isporučuje i s elegantnim laserski izrezanim štitnikom lanca.

  • alt

    Potpuno LED osvjetljenje

    Održavajući vjernost Yamahinoj baštini iz Dakra, prepoznatljiva 4-LED glavna svjetla duboko su utkana u DNK modela Ténéré, dajući vašem motociklu pravi agresivan izgled odgojen za reli. Uz kompaktne pokazivače smjera sprijeda i straga, snažno LED osvjetljenje modela Ténéré 700 Rally Edition osvijetlit će vam put kroz svaku pustolovinu.

  • alt

    Završne pojedinosti za terensku vožnju

    Kako bi se dodatno poboljšala terenska sposobnost, motocikl je opremljen profiliranim gumenim rukohvatima za maksimalno prianjanje koljena tijekom stojeće vožnje. Osim toga, ručke za terensku vožnju osiguravaju bolje prianjanje i nadzor u prašnjavim i blatnim uvjetima.


Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11,5 : 1
    Maksimalna snaga
    54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
    Maksimalan okretni moment
    67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l / 100 km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Preokrenuta teleskopska vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    210 mm
    Hod ovjesa straga
    200 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    905 mm
    Ukupna visina
    1.455 mm
    Visina sjedala
    875 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    240 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    204 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    16,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    2,6 l