Kada je 1979. g. održan prvi reli Dakar, Yamahinu modelu XT pružena je prilika da se dokaže u najtežoj utrci na svijetu. Vozači modela XT osvojili su ovaj legendarni događaj '79. i '80. g., a time je 1983. g. nadahnut razvoj izvornog modela Ténéré – legendarnog Yamahinog pustolovnog motocikla koji je promijenio svijet motociklizma.
Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza horizonta. Ekskluzivna Yamaha Ténéré 700 Rally Edition za 2023. dolazi s naslijeđenim reli bojama, ABS-om s 3 načina rada i osvježenim TFT mjernim instrumentom koji se može povezati s pametnim telefonom. Uz trkaći oklop bijele i crvene boje, grafiku speedblock i zlatne naplatke, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima koji su se utrkivali na reliju Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl umotan u ruho baštine.
zvorni model Ténéré pomogao je da Yamaha bude najuspješnija marka na Dakru, a modeli XT osvajaju 18 podija u prvih 6 izdanja najteže utrke na svijetu. Čista trkaća DNK koja je pokorila pustinju prošla je nekoliko generacija i razvojni put do novog modela Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. I to pokazuje.
Kratki pregled
Veliki okretni moment, 690 ccm, 4-taktni CP2 agregat usklađen s normom EU5
Namjensko reli sjedaloTanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedaloIspušni top tvrtke AkrapovičTFT
Mjerni instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
Čvrsta ploča za zaštitu agregata
Štitnik hladnjakaABS s 3 načina rada
Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
Opremljen potpunom LED rasvjetom i USB utičnicom
Ručke za terensku vožnju
Štitnici
Spremno za sustav brzog mjenjača QSS (Quick Shift System)
Tehničke specifikacije
Specifikacije (PDF)-
Agregat
- Tip agregata
- 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
- Zapremina
- 689 ccm
- Provrt x hod
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Omjer kompresije
- 11,5 : 1
- Maksimalna snaga
- 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
- Maksimalan okretni moment
- 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
- Sustav podmazivanja
- Mokri karter
- Tip kvačila
- Mokro, Višestruki diskovi
- Sustav paljenja
- TCI
- Sustav pokretanja
- Električno
- Sustav prijenosa
- Stalan otvor, 6-brzinski
- Završni prijenos
- Lanac
- Fuel consumption
- 4,3 l / 100 km
- CO2 emission
- 100 g/km
- Rasplinjač
- Elektronično ubrizgavanje goriva
-
Šasija
- Okvir
- dvostruke grede, Čelične cijevi
- Kut prednje vilice
- 27º
- Predtrag
- 105 mm
- Sustav ovjesa sprijeda
- Preokrenuta teleskopska vilica
- Sustav ovjesa straga
- link ovjes, Njihajuča ruka
- Hod ovjesa sprijeda
- 210 mm
- Hod ovjesa straga
- 200 mm
- Prednja kočnica
- Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
- Stražnja kočnica
- Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
- Prednja guma
- 90/90-21 M/C 54V
- Stražnja guma
- 150/70 R 18 M/C 70V
-
Dimenzije
- Ukupna dužina
- 2.370 mm
- Ukupna širina
- 905 mm
- Ukupna visina
- 1.455 mm
- Visina sjedala
- 875 mm
- Međuosovinski razmak
- 1.595 mm
- Minimalna udaljenost od tla
- 240 mm
- Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
- 204 kg
- Kapacitet spremnika goriva
- 16,0 l
- Kapacitet spremnika za ulje
- 2,6 l