https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
Kada je 1979. g. održan prvi reli Dakar, Yamahinu modelu XT pružena je prilika da se dokaže u najtežoj utrci na svijetu. Vozači modela XT osvojili su ovaj legendarni događaj '79. i '80. g., a time je 1983. g. nadahnut razvoj izvornog modela Ténéré – legendarnog Yamahinog avanturističkog motocikla koji je promijenio svijet motociklizma.
Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza horizonta. Novo izdanje Yamahinog modela Ténéré 700 Rally Edition za 2022. g. isporučuje se u bojama prethodnih modela i još boljim standardnim značajkama.
Uz crveno bijele trkaće boje, grafike „speedblock” i naplatke u zlatnoj boji, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima kojima su se utrkivali na utrci Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl srednje kategorije.
Izvorni model Ténéré pomogao je da Yamaha bude najuspješnija marka na Dakru, a modeli XT osvajaju 18 podija u prvih 6 izdanja najteže utrke na svijetu. Čista trkaća DNK koja je pokorila pustinju prošla je nekoliko generacija i razvojni put do modela Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. I to pokazuje.
Kratki pregled
- Namjensko reli sjedalo
- Tanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedalo
- Ispušni top tvrtke Akrapovič
- Čvrsta ploča za zaštitu agregata
- Štitnik hladnjaka
- Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
- LED pokazivači smjera
- Štitnici
- Ručke za terensku vožnju
AGREGAT | ||
Tip agregata | Redna 2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila | |
Zapremina | 689 cm³ | |
Promjer x hod | 80.0 mm x 68,6 mm | |
Omjer kompresije | 11.5 : 1 | |
Maksimalna snaga | 54 kW@ 90000 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 68.0 Nm @ 6.500 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Mokri karter | |
Napajanje gorivom | Elektronsko ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | 6 brzina | |
Završni prijenos | Lanac | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Čelične cijevi,dvostruke grede | |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice | |
Hod ovjesa sprijeda | 210 mm | |
Kut prednje vilice | 28º | |
Predtrag | 126 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka, podešavanje predopterećenja i povrata, (link suspenzija), Monoshock | |
Hod ovjesa straga | 200 mm | |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 282 mm | |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 245 mm | |
Prednja guma | 90/90R21M/C 54V M+S | |
Stražnja guma | 150/70R18M/C 70V M+S | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.365 mm | |
Ukupna širina | 915 mm | |
Ukupna visina | 1.455 mm | |
Visina sjedala | 880 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.590 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 240 mm | |
Ukupna težina | - kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 16 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 2.4 litara |