Tenere 700 World Raid 2024

14.149,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Ovo je najsuvremeniji Yamahin pustolovni motocikl za velike udaljenosti koji ima moć promijeniti način na koji istražujete naš planet. Opremljen dvostrukim spremnicima goriva velike zapremnine i ovjesom dugog hoda za putovanje koji vas može odvesti dalje nego ikad, Ténéré 700 World Raid daje vam prigodu da otkrijete ono što je iza sljedećeg obzora.

Početkom 1980-ih Yamaha je predstavila motocikl koji je trebao pokrenuti potpuno novi pokret u motociklizmu. Svojim velikim spremnikom, robusnim agregatom i svestranim podvozjem, originalni XT600 Ténéré učinio je pustolovine na velike udaljenosti stvarnošću za svakoga tko je želio otkriti nove krajolike i drugačije načine života.

Dvostruki rezervoari za gorivo zapremnine 23 litre omogućuju veliki domet, do 500 kilometara – omogućuju prelazak ogromnih područja divljine bez zabrinutosti da ćete ostati bez goriva. Kako biste ostali informirani i u kontaktu kamo god krenuli, TFT zaslon u boji od 5 ” s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom prikazuje dolazni tekst i obavijesti o pozivima. Ekskluzivne značajke uključuju amortizer upravljača marke Öhlins, kao i potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes za duga putovanja dizajniran da podnese i teške terene – a ABS s 3 načina rada pruža povjerenje u svim uvjetima. Sve što ovom motociklu nedostaje jest vozač poput vas koji ima hrabrosti izaći iz svoje zone udobnosti i otići iza sljedećeg obzora.

Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre

Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre

Ténéré 700 World Raid opremljen je dvostrukim bočno postavljenim spremnicima goriva zapremnine 23 litre koji omogućuju potencijalni domet do 500 km. Postavljen nisko na podvozju, ovaj dizajn velikog kapaciteta centralizira masu radi okretnog rukovanja. Najviši dio spremnika nalazi se mnogo niže nego na modelu Ténéré 700 kako bi se omogućio besprijekorni prijelaz između prednjeg dijela sjedala i spremnika radi lakše pokretljivosti vozača.

Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem

Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem

Ovaj dizajn omogućuje vozaču da se kreće unatrag i naprijed uz minimalan napor kada prebacuje težinu tijela kako bi na neravnom terenu zadržao nadzor. Ergonomija je prilagođena i sjedećem i stojećem položaju vožnje. Dvodijelni dizajn sjedala omogućuje jednostavno uklanjanje stražnjeg dijela kako bi se omogućilo postavljanje dodatne opreme, poput nosača ili prtljage, dok je konstrukcija od dvostrukog materijala osmišljena tako da osigurava čvrstu, ali udobnu vožnju.

TFT u boji dijagonale 5 inča s mobilnom povezivosti

TFT u boji dijagonale 5 inča s mobilnom povezivosti

TFT zaslon u boji dijagonale 5 inča nudi vam tri različita prikaza zaslona – od suvremenog digitalnog dizajna do tradicionalnijeg analognog izgleda – a tu je i zaslon u stilu itinerera sa odbrojavanjem. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.

ABS s 3 načina rada

ABS s 3 načina rada

ABS s 3 načina rada daje vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se vaš motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. Način 2 uključuje prednji kotač a isključuje stražnji kotač, pružajući više pouzdanosti na nestabilnim šljunčanim stazama – a Način 3 u potpunosti isključuje rad, pružajući vam potpunu mogućnost upravljanja pri vožnji po blatu.

Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, hod od 230 mm

Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, hod od 230 mm

Za predvidivo terensko rukovanje i jednostavno upravljanje, Ténéré 700 World Raid opremljen je prednjom vilicom od 43 mm marke KYB, dugog hoda od 230 mm, koja osigurava potpunu prilagodbu predopterećenja opruge, kao i kompresiju i amortiziranje odskoka – omogućujući vam da ih postavite tako da pristaju različitim opterećenjima, terenima i brzinama. Kashima premaz tamne brončane boje na vanjskim cijevima osigurava smanjenu pokretljivost za uglađenije djelovanje, a osigurava i poboljšanu izdržljivost te otpornost na koroziju.

Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins

Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins

Montiran blizu gornje trostruke obujmice, kompaktni i lagani amortizer marke Öhlins pruža dodatni nadzor podvozja – osobito na zahtjevnim neravnim terenima. Ima 18 različitih postavki amortizacije, što omogućuje odabir željene razine osjećaja i povratnih informacija.

Aluminijski stražnji amortizer, dugog hoda od 220 mm

Aluminijski stražnji amortizer, dugog hoda od 220 mm

Za sustav stražnjeg ovjesa upotrebljava se preoblikovana spona, kao i stražnji amortizer opremljen spremnikom i aluminijskim kućištem koji osiguravaju ujednačenu amortizaciju. Za upravljanje neravnim terenom upotrebljava se velik zaustavljač udara, a amortizer modela World Raid omogućuje hod stražnjeg kotača od 220 mm, 20 mm više od modela Ténéré 700.

Agregat CP2 velikog okretnog momenta, udovoljava normi EU5

Agregat CP2 velikog okretnog momenta, udovoljava normi EU5

Kada osjetite 2-cilindrični CP2 agregat zapremnine 690 ccm, s koljenastim vratilom pod 270°, koji udovoljava normi EU5, shvatit ćete zašto je to jedan od najuspješnijih Yamahinih agregata. Snažan linearni okretni moment čini ga učinkovitim i upravljivim izvođačem na cesti – a izvrsna ekonomičnost potrošnje goriva, kompaktne dimenzije i mala težina čine ga idealnim pustolovnim pogonskim strojem.

Novi dizajn kutije za pročišćavanje zraka

Novi dizajn kutije za pročišćavanje zraka

Kutija za pročišćivač zraka modela Ténéré 700 World Raid preoblikovana je kako bi mogla funkcionirati u ekstremnim terenskim uvjetima van ceste za koje je ovaj pustolovni motocikl za velike udaljenosti i napravljen. Iako ima isti obujam kao i Ténéré 700, zračni otvor ima usisni kanal okrenut prema naprijed, oblikovan tako da se spriječi ulazak prašine i krhotina koje izbacuje stražnji kotač.

Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-ventila, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11.5:1
    Maksimalna snaga
    54 kW pri 9.000 o/min
    Maksimalan okretni moment
    68 Nm pri 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l /100 Km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Teleskopska preokrenuta vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    230 mm
    Hod ovjesa straga
    220 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V M+S
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    905 mm
    Ukupna visina
    1.490 mm
    Visina sjedala
    890 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    255 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    220 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    23,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    3,0 l