F 6 DMHS/L

2.439,00 €
Detalji Tehnički podaci

Uživajte u iznimno uglađenim performansama našeg suvremenog, kompaktnog i učinkovitog 2-cilindričnog motora zapremnine 212 ccm, koji nudi obilnu razinu snage i dojmljiv okretni moment. Imat ćete svu snagu koja vam je potrebna u kombinaciji s tehnologijom koja olakšava precizno rukovanje.

Olakšajte upravljanje čamcem uz ergonomsku ručku kormila, savršene veličine i položaja koji vam pružaju udobnost i samopouzdanje na vodi. Odvojeno kolo kormila i gas dostupni su na čamcima s konzolom, što vam pruža veću kontrolu i jednostavnost rukovanja. Kombinirajte to s nevjerojatno tihim radom i imat ćete autentičnije iskustvo plovidbe u slobodno vrijeme s prenosivim motorom. Model B 6hp motor je dojmljivo velikog zakretnog momenta i idealno je rješenje za pogon većih, težih brodova. Vrlo je ekonomičan za vožnju, što ga čini idealnim za riječne brodove i komercijalne korisnike. Sustav pogona za plitku vodu i dodatni propeler dvostrukog potiska pružaju vam snagu i fleksibilnost u svakom okruženju.

Neovisno o tome uživate li u uzbudljivim vodenim sportovima ili se više volite odmarati na svome plovilu, odaberite motor s kojim ćete moći maksimalno iskoristiti vrijeme provedeno na vodi.

Kratki pregled

Odaberite ručku kormila ili daljinsko upravljanje

Poboljšana ergonomska ručka kormila

Dojmljiva snaga i impresivan okretni moment

Zaštita od pokretanja dok je u brzini

Sustav za ispiranje svježom vodom

Pogon za plitku vodu za vožnju do obale

Limitator broja okretaja

Zvučno upozorenje niskog tlaka ulja

Easy-fold handle design for storage & portability

Velika i udobna ručka za nošenje

Dodatni propeler dvostrukog potiska – veliki potisak prema naprijed i unatrag

  • alt

    Latest-generation engine design - efficiency and power

    B 6hp je motor vrlo kompaktnog i iznimno učinkovitog dizajna s dva cilindra i konfiguracijom jedne bregaste osovine u glavi motora SOHC (Single Overhead Camshaft). Moderni gornji pokrov i grafike također odražavaju moderni dizajnerski pristup koji možete pronaći na svim našim motorima najnovije generacije.

  • alt

    Napredan dizajn ručice i komande

    Na modelu B 6hp potpuno ergonomski dizajn prilagođen je za zakretnu ručku i komande. Ručka ima iznimno praktičnu duljinu, a ručica prijenosa sada se nalazi na savršenom mjestu na samoj ručki pa ju je lakše dosegnuti čime se osigurava pouzdana i opuštena kontrola. Raspored preklopivih ručki čini prenošenje i spremanje vrlo jednostavnim.

  • alt

    Oslonac za okomito odlaganje

    Spremanje ovog uzbudljivog motora vrlo je jednostavno zahvaljujući vrlo praktičnim poboljšanjima. Poseban oslonac omogućuje okomito spremanje motora B 6hp – jednostavno ga položite na stražnji dio na palubu ili pod – a nova preklopna ručka smanjuje prostor koji motor zauzima na plovilu ili kod kuće.

  • alt

    Sustav za ispiranje svježom vodom

    Lako dostupan konektor postavljen sprijeda omogućuje jednostavno ispiranje soli i prljavštine iz vodova bez potrebe za pokretanjem motora: jednostavno priključite crijevo i spremni ste. To je vrlo učinkovit način za smanjivanje korozije i produljenje vijeka trajanja vanbrodskog motora.

  • alt

    Sustav plitkog vodenog pogona

    Sa sigurnošću se možete voziti prema obali zahvaljujući sustavu plitkog vodenog pogona. Budući da osigurava opširnu zaštitu za propeler, obali se možete približiti koliko god vam je potrebno.

  • alt

    Yamaha idealna anti-korozivna zaštita

    Potreban Vam je motor na kojeg se možete osloniti, a Yamaha vanbrodski motori poznati su po svojoj izdržljivosti – što ujedno znači i po zadržavanju svoje vrijednosti. Osim što jedinstvena YDC-30 aluminijska legura štiti vanjske dijelove motora, cinčani premaz, visokokvalitetni nehrđajući čelik i 5-slojni vanjski premaz nude dugotrajnu zaštitu iznutra i izvana.

  • alt

    Dodatni propeleri dvostrukog potiska za maksimalnu snagu vožnje prema naprijed i unatrag

    Posebno dostupan na modelu B 6hp, propeler dvostrukog potiska ne samo da ima veći promjer od uobičajenog nego ima i manji nagib lopatica čime se maksimalno povećava potisak i tijekom vožnje prema naprijed i – preusmjeravanjem protoka ispuha – tijekom vožnje unatrag. Time je postignuta veća upravljivost, što je posebno korisno pri rukovanju težim plovilom.


Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Engine
    Tip agregata
    4-takta
    Zapremina
    212 ccm
    Broj cilindara/Konfiguracija
    2/redna, SOHC
    Provrt x hod
    56,0 mm x 43,0 mm
    Snaga na propeleru pri srednjem br/okr
    4,4 kW / 5.500 o/min
    Maksimalan br/okr
    5.000 – 6.000 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Fuel Induction System
    1-rasplinjač
    Sustav paljenja
    CDI
    Sustav pokretanja
    Ručno
    Prijenosni omjer
    2.08 (27:13)
  • Dimensions
    Preporučena visina krmenog zrcala
    S: 431 mm D: 558 mm
    Kapacitet spremnika goriva
    odvojeno, 12 litara
    Kapacitet posude za ulje
    0,8 litara
    Težina bez propelera
    38 kg – 41 kg
  • Additional Features
    Kontrola
    Višenamjenska okretna ručica, Daljinska komanda
    Trim & Tilt
    Ručni Tilt
    Zavojnica rasvjete / Alternator
    12 V – 6 A s ispravljačem/regulatorom**
    Propeler
    Opcije
    Napomena
    Podaci na ovom listu o snazi u kW temelje se na standardu ICOMIA 28 prema kojem se mjerenje vrši na osovini propelera