F/L 250 DETX

25.003,12 €
Detalji Tehnički podaci


Vrhunska V6 snaga za morske avanture

F225, F250 i F300 vanbrodski motori predstavljaju vrhunac najnovije tehnologije. Napravljeni za morske avanture, ovi lagani i kompaktni V6 vanbrodski motori pružaju snagu na koju se možete osloniti dok uživate u plovidbi i vodenim sportovima.

Za čiste i uglađene performanse, maksimalnu iskoristivost goriva i jednostavno pokretanje, ove napredne 24-ventilne DOHC vanbrodske motore također karakterizira EFI (Electronic Fuel Injection) sustav ubrizgavanja goriva kao i VCT (Variable Camshaft Timing) sustav pokretanja bregastih osovina. Kombinirajući tehnologiju i stil, elegantan i kompaktan dizajn govori za sebe.

Yamaha "drive-by-wire" elektronska daljinska komanda pruža najuglađenije i najpreciznije rukovanje koje ćete ikad iskusiti.



Detalji

  • 24-ventila sa DOHC i EFI sustavom
  • Najveća zapremina i najmanja težina
  • Precizna digitalna elektronska daljinska komanda
  • Tipka sustava Start/Stop za impulsno pokretanje
  • Digitalni mrežni mjerači (Standardni i Premium)
  • Sinkronizacija vanbrodskih motora (dvostruka / trostruka ugradnja)
  • SDS (Shift Dampening System) sustav
  • "Variable trolling" promjenjivi broj okretaja
  • Alternatori velike snage (70A)
  • Novi opcijski "Tilt Limiter" sustav
  • Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) kao opcija
  • Opcijski sustav dvostrukog punjenja akumulatora

24-ventila, 4,2 litre 60º V6 agregat sa DOHC, EFI i VCT sustavima

24-ventila, 4,2 litre 60º V6 agregat sa DOHC, EFI i VCT sustavima

Napredan i lagan dizajn ovih vanbrodskih motora karakterizira plazmom obrađene stijenke cilindra, DOHC sustav sa 4 ventila po cilindru. VCT (Variable camshaft timing) sustav doprinosi učinkovitom izgaranju kroz cijeli raspon okr/min. Ta kombinacija naprednih tehnologija omogućava najbolji omjer ks/ccm u klasi.

Najnovija tehnologija za cilindre - velika zapremnina s malom težinom

Najnovija tehnologija za cilindre - velika zapremnina s malom težinom

Postupak plazmenog spajanja materijala na zidove cilindra rezultira premazom koji je 60% čvršći od čelika dok istovremeno ova napredna tehnologija pruža manju težinu, bolje hlađenje i manje trenje Rezultat je agregat najveće zapremnine u industriji, ali i najmanje težine.

Elektronska

Elektronska "drive-by-wire" daljinska komanda i funkcija panulanja

Dodatni digitalni mrežni sustav može vam omogućiti najudobnije i najugodnije upravljanje koje ste ikada doživjeli, uključujući automatsku sinkronizaciju motora u dvostrukim i trostrukim instalacijama te upravljanje brojem okretaja pri funkciji panulanja. Tipka tahometra omogućuje podešavanje broja okretaja u koracima od 50 okr/min u rasponu između 600 i 1000 okr/min.

Tipka sustava Start/Stop za impulsno pokretanje više motora

Tipka sustava Start/Stop za impulsno pokretanje više motora

Jednostavnim pritiskom tipke motori u višestrukim instalacijama mogu se pokretati i isključivati. Elegantna i praktična upravljačka ploča sustava Start/Stop koristi se zajedno s glavnim ključem.

Digitalni mrežni sustav tvrtke Yamaha II

Digitalni mrežni sustav tvrtke Yamaha II

Digitalni mrežni sustav II tvrtke Yamaha dostupan je za sve ove motore. Ima najnovije 6Y9 mjerače, LCD zaslon u boji visoke rezolucije, izbor ploča s tipkama za pokretanje/zaustavljanje, kontrolne kutije, dodatnu opremu i NMEA-2000® pristupnik. Ovaj napredni sustav lako se može konfigurirati za jednostruke, dvostruke ili trostruke konfiguracije motora.

SDS (shift dampener system)

SDS (shift dampener system)

Izvorno predstavljen za veće modele V8 i V6 motora, patentirani sustav Shift Dampener System (SDS) tvrtke Yamaha odlična je značajka koja značajno smanjuje zvuk koji proizvodi promjena zupčanika. Krmena osovina s utorima i glavčina s utorima za upijanje buke i vibracija izrađene su vrlo pomno kako bi mogle pružiti uglađeni i tihi prijenosi brzina.

Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) sustav protiv neovlaštene upotrebe i krađe

Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) sustav protiv neovlaštene upotrebe i krađe

Jedinstveni imobilizacijski sustav Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) jednostavan je, lako se koristi i izuzetno je učinkovit - kompaktan i jednostavan daljinski upravljač zaključava i otključava motor pritiskom tipke. To sprječava korištenje vašeg vanbrodskog motora za neovlaštene vožnje i daje vam dodatnu sigurnost kada ostavite svoj čamac bez nadzora.

Mikro-računalo ECM (upravljački modul vanbrodskog motora)

Mikro-računalo ECM (upravljački modul vanbrodskog motora)

Pouzdano mikro-računalo "mozak" je Vašeg vanbrodskog motora. Ono neprestano nadzire sve ulazne podatke i postavke, čime omogućuje uglađen rad te optimalna, vremenski regulirana paljenja - kao i automatsko pokretanje alarmnih i zaštitnih sustava. Prikladno smješten priključak / konektor dopušta ovlaštenim Yamaha serviserima utvrđivanje i detektiranje svakog problema.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
4 takta
Zapremina  
4.169 cm³  
Broj cilindrara / konfiguracija  
V6 (60°), 24 ventila, DOHC, VCT
Promjer x hod  
96.0 mm x 96.0 mm
Snaga na propeleru  
183.8 kW v 5.500 okr/min
Maksimalan broj okretaja  
5.000 - 6.000 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Direktno ubrizgavanje goriva
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno s Prime Start™ sustavom
Prijenosni omjer  
1.75 (21/12)
DIMENZIJE  
 
Preporučena visina krmenog zrcala  
635 mm
Težina s propelerom  
260.0 kg
Kapacitet spremnika goriva  
-
Kapacitet spremnika ulja  
6.0 litara
DODATNE KARAKTERISTIKE  
 
Upravljački sustav  
Digitalna elektronska daljinska komanda (DBW)
Trim i Tilt sustav  
Power Trim & Tilt
Punjenje / alternator  
12V - 70A s ispravljačem / regulatorom
Tilt limiter  
Opcija
Y-COP sustav  
 Opcija
Propeler  
Opcije
Modeli s kontra rotacijom  
Da
Pogon u plitkoj vodi  
Da
Digitalni mrežni mjerač (LCD zaslon)  
Opcija
Digitalni mrežni mjerači (okrugli i kvadratni)  
Opcija
"Variable Trolling" sustav  
Da, putem digitalnih mjerača
Sustav dvostrukog punjenja baterije  
Opcija
SDS (Shift Dampener System) sustav  
Opcija
Napomena  
Podaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mjereno na osovini propelera