Wolverine RMAX 2 1000 SE

32.337,91 €
Detalji Tehnički podaci

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/side-by...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/side-by...

Ova Special Edition verzija potpuno novog modela Wolverine® RMAX™2 1000 spremna je nadmašiti vaša očekivanja svojim moćnim motorom od 999 ccm, jedinstvenom značajkom D-Mode s načinima Sport, Trail (staza) i Crawl (puzanje), Yamahinim ekskluzivnim prijenosom Ultramatic®, tvornički postavljenim vitlom WARN i agresivnim gumama Maxxis Carnivore.

Yamahino dugo iskustvo i poznavanje principa stvaranja strojeva širokog raspona mogućnosti utjecalo je na naše razvojne timove kako bi stvorili upečatljivi novi Special Edition model našeg terenskog pustolova sljedeće generacije. #DRIVENBYFREEDOM – ovaj potpuno novi SxS zna kako isporučiti i iznenaditi do maksimuma.

Wolverine® RMAX™2 1000 Special Edition slijedi našu razvojnu filozofiju „Jin-ki Kanno” – što prevedeno s japanskog znači „istinsko oduševljenje sjedinjenjem sa strojem”. Rezultat je terensko vozilo iznimnih mogućnosti, u kojem se i vozač i putnik osjećaju sigurnim pri savladavanju najtežih terena.

Nova serija Wolverine®RMAX™2 1000 najavljuje novu generaciju adrenalinskih SxS modela s 2 i 4 sjedala spremnih nositi se s novim pustolovinama. To je napredak koji je omogućila naša jedinstvena baština stečena kroz natjecanja – i svjetski poznata inženjerska stručnost koja je vidljiva od trenutka ulaska u kabinu.

Kratki pregled

  • Sasvim novi Yamahin ROV za slobodno vrijeme, vodeći u industriji
  • Nježan div – snažan i uglađen dvocilindrični agregat od 999 ccm
  • Dojmljiva veličina, ali dobro prilagođen terenskim uvjetima
  • Opsežan i dojmljiv Special Edition paket
  • Izvrsna unutarnja udobnost i oprema za upravljanje
  • Jedinstvena kontrola D-Mode (Drive Mode, način vožnje) s 3 položaja
  • Čvrste i prianjajuće gume Maxxis Carnivore od 30 ".
  • Izvrsna zaštita od blata i prskanja za putnike
  • Paket amortizera Fox® QS3 – jednostavna prilagodba bez alata
  • Vrhunski odbojnik s vitlom WARN VRX od 4500 funti
  • Prednji dizajn „Stealth” – LED pozicijska svjetla „Evil Eye”
  • Ekskluzivna pogonska osovina s prijenosom Ultramatic®

  • alt

    Snažan novi agregat s dva paralelna cilindra zapremnine 999 ccm

    Zapanjujuća snaga novog paralelnog dvocilindričnog DOHC agregata zapremnine 999 ccm, s 8 ventila, isporučuje iznimno uglađene performanse duž raspona snage koje su vodeće u klasi – a agresivna i odvažna vožnja s crvenim poljem na 8.500 o/min govori sve o ovom stroju. Naša legendarna izdržljivost i pouzdanost predstavlja zaštitni znak svakog Yamahina agregata kako biste bili potpuno bezbrižni.

  • alt

    Dojmljiv i agresivan SE stil

    Jedinstveni karakter ovog SE modela osvjetljava i spaja mogućnosti sljedeće razine s dojmljivim izgledom, zahvaljujući posebnoj shemi boja, agresivnom dizajnu prednjeg kraja i robusnim gumama. Skrivena glavna prednja LED svjetla i „evil eye” pozicijska svjetla dodaju više prepoznatljivom izgledu, a stražnje LED svjetlo, kočnica i svjetla za vožnju unatrag pružaju izvrsnu vidljivost.

  • alt

    Napredni ovjes koji osigurava udobnost

    Potpuno novi ovjes za iznimna opterećenja dizajniran je kako bi omogućio odlično upravljanje: maksimalna artikulacija pri maloj brzini – uravnotežen osjećaj pri vožnji stazom – i maksimalna otpornost na udare pri kraju hoda uz osjećaj amortizacije pri većim brzinama kada se agresivno manevrira. Široke vilice u kombinaciji s lako prilagodljivim prednjim i stražnjim amortizerima FOX olakšavaju stvaranje ove idealne postavke.

  • alt

    3 načina vožnje – 1 iznimno svestran stroj

    Yamahin gas upravljan čipom (YCC-T, Yamaha’s Chip Controlled Throttle) radi s našim prijenosom Ultramatic® i sustavom on-Command kako bi pružio savršenu isporuku snage u svakoj situaciji, putem nove kontrole D-Mode (Drive Mode, način vožnje) s 3 položaja. Odaberite sportski način rada (Sports) za široke prostore i živahni način vožnje – način za stazu (Trail) za zabavnu, opuštenu vožnju – ili način puzanja (Crawl) za tehničke zadatke koji se obavljaju malom brzinom, kao što je lagano pomicanje po stijenama.

  • alt

    Suvremena i korisna unutarnja rasvjeta

    Vožnja potpuno novog modela Special Edition u uvjetima niskog osvjetljenja istinski je užitak jer ima profinjen paket interijera s podnom i konzolnom rasvjetom, prekidače osvjetljene LED svjetlom koji se lako mogu pronaći i instrumente koji su također pozadinski osvijetljeni svjetlom plave boje. Ovaj pristup vrhunskoj razini dizajna dodaje se privlačnom ambijentu kvalitetne automobilske kabine.

  • alt

    Stvoren da se nosi s ekstremnim terenom

    Mnoge posebne značajke pružaju ovom stroju nevjerojatne mogućnosti na svim terenima – kontrola D-Mode s 3 položaja i naši sustavi Ultramatic® i On-Command daju savršenu ravnotežu kočenja motorom i isporuku snage, a okvir je ojačan kako bi bio čvrst i izdržljiv – a podvozje je usklađeno s ovjesom iznimnih tehničkih svojstava, tako da zajedno pružaju maksimalnu krutost.

  • alt

    Svestrana oprema za teret

    Modeli Wolverine® RMAX™2 1000 imaju nagibni prostor za teret kako bi se pojednostavili zadaci prijevoza. Izrađen s hidrauličkom pomoći i robusnim sustavom zapinjanja, u prostoru se može prevoziti do 272 kg s više čeličnih točaka za vezivanje kako bi se osigurao teret ili pričvrstila dodatne oprema. Dodajte i potpunih 907 kg kapaciteta vuče standardnim prihvatom od 2 inča, i Wolverine® RMAX™2 1000 spreman je za posao kada i vi.

  • alt

    Vrhunski prednji odbojnik

    Novi višedijelni prednji odbojnik daje modelu Wolverine® RMAX2™1000 SE vrlo suvremen novi izgled. Uz dvije zavarene čelične točke za vezivanje tijekom vuče, tvornički postavljeno vitlo WARN® od 4500 funti, četkasti štitnik dodatne opreme i nosače za montažu dodatnog kućišta rasvjete, sigurni ste da ćete sasvim spokojno moći otići na najteži teren.

  • alt

    Izdržljivost na koju možete računati

    Uz svoje solidne komponente i kvalitetu izrade, ovaj stroj pruža vlasniku iskustvo istinskog osjećaja pouzdanosti. Kao primjeri: Prednji diferencijal i stražnje kućište mjenjača izrađeni su od ugljičnog čelika; veliki dvoredni (DAC, Double Angular Contact) ležajevi kotača; kovani krajnici oscilirajućih ramena; široko nagibne, jednostruko otisnute vilice – popis se nastavlja – a takve će biti vaše aktivnosti na svim terenima!

AGREGAT  
 
Tip agregata  
2 cilindra, hlađen tekućinom, 4 takta, DOHC, Parallel twin
Zapremina  
999 cm³
Promjer x hod  
93.00 mm x 73.5 mm
Omjer kompresije  
11.2 : 1
Sustav podmazivanja  
Suhi karter
Napajanje gorivom  
Mikuni fuel injection with drive by wire
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
Yamaha Ultramatic®, CVT, centrifugalna spojka
Pogonski sustav  
On-Command®, 2WD/4WD/diff-lock
Završni prijenos  
Osovina
ŠASIJA  
 
Sustav prednjeg ovjesa  
-
Sustav stražnjeg ovjesa  
-
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi
Stražnja kočnica  
Dvostruki diskovi+parkirna kočnica
Prednja guma  
30X10.00R-14
Stražnja guma  
30X10.00R-14
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
3.255mm
Ukupna širina  
1.677 mm
Ukupna visina  
2110 mm
Ukupna težina  
930 kg
Međuosovinski razmak  
2.200 mm
Minimalna udaljenost od tla  
340 mm
Minimalni radijus okretanja  
6 metara
Kapacitet spremnika goriva  
35 litara
Kapacitet spremnika ulja  
5.5 litara
NOSIVOST  
 
Teretni prostor  
907 kg
DODATNE KARAKTERISTIKE  
 
Upravljački sustav  
Ackermann-tip s "Dual Mode" EPS (Electric Power Steering) sustavom