YXZ1000R SS

31.002,72 €
Detalji Tehnički podaci

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/side-by...

#DRIVENBYVICTORY. Razvili smo iznimno učinkovite modele YXZ vodeći se istinskom trkaćom DNK koju baštini Yamaha. Yamahin agregat velikog broja okretaja, u kombinaciji sa sekvencijalnim mjenjačem Sport Shift, nalazi se u srcu ovog iznimno učinkovitog stroja i stvara savršenu formulu za zaista uzbudljivu novu vožnju.

S ovim dinamičnim modelom, podigli smo terenske performanse na sljedeću razinu, stvarajući najbolja tehnička svojstva u kategoriji SxS ikad! Polugica mjenjača reli stila pruža vam trenutačnu kontrolu mijenjanja brzina vršcima prstiju bez spojke i pri punom gasu – a zbog sustava regulacije pokretanja, koji se aktivira s pomoću sustava YCC-S i upotrebljava od stojećeg starta, ništa vam se ne može približiti.

Opremljen 29-inčnim gumama Big Horn na 14-inčnim kotačima od lijevanog aluminija i ponovno kalibriranim ovjesom za duga putovanja, model YXZ1000R SS izgrađen je da dominira čak i na najekstremnijem terenu.

Naša trkaća baština i položaj vodećeg proizvođača sportskih ATV vozila daje nam jedinstvenu perspektivu – i čvrstu inženjersku bazu – iz koje smo stvorili novu generaciju adrenalinom nabijenih UTV modela, seriju YXZ.

Kratki pregled

  • Vrhunska zabava i uzbuđenje terenske vožnje
  • Elegantni oklop i hauba te uglađen i ravan ROPS dizajn
  • Kompaktan i snažan 3-cilindričan 998 ccm agregat
  • Dva hladnjaka postavljena na stražnjoj strani s ventilatorima velikog protoka
  • Sekvencijalni ručni mjenjač s 5 brzina i hodom unatrag
  • Polugice mjenjača sustava Sport-Shift pružaju potpuni nadzor
  • Inteligentni sustav Yamaha Chip Controlled Shift (YCC-S)
  • Dotjerano, brzo i učinkovito mijenjanje brzina bez spojke SE
  • Glatko, nesmetano prebacivanje na veće brzine čak i pri punom gasu
  • Jednostavan sustav regulacije pokretanja za trenutačno polijetanje
  • Ponovno kalibrirani prednji i stražnji amortizeri FOX® Podium 2,5
  • Gume Big Horn od 29 inča na 14-inčnim aluminijskim kotačima


  • alt

    Iznimno učinkovit 3-cilindrični agregat

    Agregat zapremnine 998 ccm iznimno je kompaktnog izgleda s DOHC sustavom, 3 cilindra i 12 ventila te cijelo vrijeme osigurava zapanjujuće ubrzanje sve do crvene crte i uzbudljivih 10.500 o/min te stvara potpuno novu klasu na sceni SxS vozila. Štoviše, toplinski obrađene klipnjače oblikovane su za dodatno fino podešavanje za utrku – kadgod ste spremni za još više snage!

  • alt

    Hladnjak postavljen straga

    U ovom naprednom dizajnu hladnjak je premješten s prednje strane vozila visoko u stražnje područje namijenjeno teretu kako bi se izbjeglo začepljenje blatom. Dvostruki ventilatori hladnjaka velikog protoka pružaju golem protok zraka kako bi se temperatura motora držala pod nadzorom u svim uvjetima.

  • alt

    Sustav Sport Shift bez spojke

    Sustav Sport Shift dizajnom je sličan sustavu koji se upotrebljava na trkaćim stazama i u trkaćim automobilima, a ima polugice mjenjača na svakoj strani stupa upravljača. Dotjerana i ponovno kalibrirana elektronika znači kako vrlo brzo možete mijenjati brzine 5-brzinskim mjenjačem koristeći samo vrške prstiju!

  • alt

    Sustav mjenjača Yamaha Chip Controlled Shift (YCC-S)

    Pametan sustav mjenjača Yamaha Chip Controlled Shift (YCC-S) ključna je komponenta sustava Sport Shift. Profinjeni sustav YCC-S nadzire niz senzora te trenutačno isključuje i uključuje spojku, kada je to potrebno, za uglađeno usporavanje ili ubrzanje. Prebacivanje i aktiviranje spojke također su brži pri nižim brzinama, što poboljšava učinkovitost indeksiranja.

  • alt

    Sustav regulacije pokretanja

    Naš fantastičan sustav regulacije pokretanja (LS) omogućuje vam vrlo brzo ubrzanje iz stojećeg položaja i snagu kroz svih 5 brzina pri punom gasu ako su za to povoljni uvjeti. Povlačenjem unatrag obje polugice mjenjača istovremeno dok pritišćete kočnicu aktivira se sustav kojim upravlja sustav YCC-S, koji vas oslobađa nakon što otpustite kočnicu i polugice mjenjača.

  • alt

    Moderan oklop i ROPS dizajn

    Oblik prednjeg poklopca obuhvaća poseban prostor za ugradnju LED svjetla za noćnu vožnju, a unatoč dominantnom položaju hladnjaka pronašli smo mali prostor za teret straga. ROPS ima ravnu gornju šipku koja, ne samo da izgleda elegantnije nego i poboljšava vidljivost prema naprijed tijekom uspona. Dodatna stražnja poprečna šipka pridonosi ukupnoj snazi strukture.

  • alt

    Gume Big Horn od 29 inča i amortizeri FOX® Podium

    Gume Big Horn od 29 inča, s 8 slojeva – montirane na 14-inčnim aluminijskim kotačima – trajnije su, povećavaju odmak od tla i spremne su za svladavanje svakog terena. Amortizeri FOX® Podium 2,5 ponovno su kalibrirani kako bi pristajali.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
3 cilindar, hlađen tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
998 cm³
Promjer x hod  
80.0 mm x 66.2 mm
Omjer kompresije  
11.3 : 1
Sustav podmazivanja  
Suhi karter
Napajanje gorivom  
3x Mikuni 41 mm
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
Stalni otvor, 5-brzinski
Pogonski sustav  
On-Command®, 2WD/4WD/diff-lock
Završni prijenos  
Osovina
ŠASIJA  
 
Sustav prednjeg ovjesa  
Neovisna dvostruka ramena, 412 mm hod
Sustav stražnjeg ovjesa  
Neovisna dvostruka ramena, 432 mm hod
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi
Stražnja kočnica  
Dvostruki diskovi
Prednja guma  
AT29x9-14, aluminijski kotač
Stražnja guma  
AT29x9-14, aluminijski kotač
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
3.121 mm
Ukupna širina  
1.626 mm
Ukupna visina  
1.834 mm
Visina sjedala  
792 mm
Međuosovinski razmak  
2.300 mm
Minimalna udaljenost od tla  
330 mm
Minimalni radijus okretanja  
6 metara
Kapacitet spremnika goriva  
36.7 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3,4 litara
TEŽINA  
 
Težina  
685 kg
DODATNE KARAKTERISTIKE  
 
Upravljački sustav  
Ackermann-tip s "Dual Mode" EPS (Electric Power Steering) sustavom