YXZ1000R

28.958,79 €
Detalji Tehnički podaci

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/side-by...

Jeste li #DRIVENBYVICTORY? Odmah uskočite kako biste osjetili čistokrvne performanse modela YXZ. Njegov snažan Yamahin agregat velikog broja okretaja, u kombinaciji sa sekvencijalnim ručnim mjenjačem, nalazi se u srcu ovog iznimno učinkovitog stroja i stvara savršenu formulu za zaista uzbudljivu vožnju.

Model YXZ 1000R najopremljeniji je, najdinamičniji SxS ikada, podižući terenske performanse na potpuno novu razinu. Adrenalin zaista udara, zahvaljujući jedinstvenom 5-brzinskom ručnom mjenjaču koji vozaču omogućuje potpunu kontrolu nad svom snagom agregata istoga trenutka kada je on prenese na stazu!

Opremljen 29-inčnim gumama Big Horn na 14-inčnim kotačima od lijevanog aluminija i ponovno kalibriranim ovjesom dugoga hoda, model YXZ1000R napravljen je kako bi dominirao čak i na najekstremnijem terenu.

Naša trkaća baština i položaj vodećeg proizvođača sportskih ATV vozila daje nam jedinstvenu perspektivu – i čvrstu inženjersku bazu – iz koje smo stvorili novu generaciju adrenalinom nabijenih UTV modela, seriju YXZ.

Kratki pregled

  • Jedini čisti sportski SxS sa sekvencijalnim mjenjačem
  • Elegantni oklop i ROPS dizajn – vrhunska vidljivost 360 º
  • Agregat zapremnine 998 ccm ima 3 cilindra i veliki broj okretaja – spreman za utrku
  • Visoko postavljeni stražnji hladnjaci koji se ne mogu začepiti
  • Jedinstveni sekvencijalni mjenjač reli stila
  • Ručni 5-brzinski prijenos i hod unatrag
  • Servoupravljač – velika preciznost uz manje umaranja
  • Kokpit u stilu lovačkog zrakoplova s automobilskom instrumentnom pločom
  • Ovjes dugog hoda podnosi sve vrste terena
  • Čvrsto podvozje i ovjes za tešku i brzu vožnju
  • Prednji i stražnji Fox® amortizeri za vrhunsku udobnost i držanje ceste
  • Gume Big Horn vrhunski prianjaju na najgrubljim površinama


  • alt

    Iznimno učinkovit 3-cilindrični agregat

    Agregat zapremnine 998 ccm iznimno je kompaktnog izgleda s DOHC sustavom, 3 cilindra i 12 ventila te cijelo vrijeme osigurava zapanjujuće ubrzanje sve do crvene crte i uzbudljivih 10.500 o/min te stvara potpuno novu klasu u svijetu SxS vozila. Štoviše, toplinski obrađene klipnjače oblikovane su za dodatno fino podešavanje za utrku – kadgod ste spremni za još više snage!

  • alt

    Hladnjak postavljen straga

    U ovom naprednom dizajnu hladnjak je premješten s prednje strane vozila visoko u stražnje područje namijenjeno teretu kako bi se izbjeglo začepljenje blatom. Dvostruki ventilatori hladnjaka velikog protoka pružaju golem protok zraka kako bi se temperatura motora držala pod nadzorom u svim uvjetima.

  • alt

    Sekvencijalni ručni 5-brzinski prijenos

    Sekvencijalni ručni mjenjač s 5 brzina namijenjen je vozaču čiji stil vožnje zahtijeva potpuni nadzor rada spojke i mjenjača. Ručno mijenjanje brzina, u kombinaciji s aktivacijom spojke, omogućuje uporabu snage i zakretnog momenta točno tamo gdje želite i kada želite. Sekvencijalni 5-brzinski mjenjač učinkovitiji je i do 20 % od većine automatskih CVT-a.

  • alt

    Sustav hidraulične spojke

    Snažnim sustavom hidraulične spojke s više diskova i ograničavačem zakretnog momenta upravlja se nogom radi ujednačenog osjećaja lakoće.

  • alt

    Ergonomska kabina u stilu borbenih aviona

    Vozač i suvozač sjede u kabini nalik onoj u borbenih aviona koja ima udobna školjkasta sjedala za dodatan osjećaj sigurnosti. U ergonomičnom rasporedu sve su kontrole lako dostupne, a kroz sportski upravljač vozač može neometano gledati instrumente – analogni tahometar, digitalni brzinomjer i indikatore upozorenja.

  • alt

    Moderan oklop i ROPS dizajn

    Oblik prednjeg poklopca obuhvaća poseban prostor za ugradnju LED svjetla za noćnu vožnju, a unatoč dominantnom položaju hladnjaka pronašli smo mali prostor za teret straga. ROPS ima ravnu gornju šipku koja, ne samo da izgleda elegantnije nego i poboljšava vidljivost prema naprijed tijekom uspona. Dodatna stražnja poprečna šipka pridonosi ukupnoj snazi strukture.

  • alt

    Gume Big Horn od 29 inča i amortizeri FOX® Podium

    Gume Big Horn od 29 inča s 8 slojeva – montirane na 14-inčne aluminijske kotače s ukrasnim vijcima – trajnije su, povećavaju odmak od tla i spremne su za svladavanje svakog terena. Amortizeri FOX® Podium 2,5 posebno su kalibrirani kako bi pristajali.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
3 cilindar, hlađen tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
998 cm³
Promjer x hod  
80.0 mm x 66.2 mm
Omjer kompresije  
11.3 : 1
Sustav podmazivanja  
Suhi karter
Napajanje gorivom  
3x Mikuni 41 mm
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
Stalni otvor, 5-brzinski
Pogonski sustav  
On-Command®, 2WD/4WD/diff-lock
Završni prijenos  
Osovina
ŠASIJA  
 
Sustav prednjeg ovjesa  
Neovisna dvostruka ramena, 412 mm hod
Sustav stražnjeg ovjesa  
Neovisna dvostruka ramena, 432 mm hod
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi
Stražnja kočnica  
Dvostruki diskovi
Prednja guma  
AT29x9-14, aluminijski kotač
Stražnja guma  
AT29x9-14, aluminijski kotač
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
3.121 mm
Ukupna širina  
1.626 mm
Ukupna visina  
1.834 mm
Visina sjedala  
792 mm
Međuosovinski razmak  
2.300 mm
Minimalna udaljenost od tla  
330 mm
Minimalni radijus okretanja  
6 metara
Kapacitet spremnika goriva  
36.7 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3,4 litara
TEŽINA  
 
Težina  
685 kg
DODATNE KARAKTERISTIKE  
 
Upravljački sustav  
Ackermann-tip s "Dual Mode" EPS (Electric Power Steering) sustavom