XSR 700 XTribute 2022

9.149,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Osim jasnih referenci dizajna modela XSR700 XTribute preuzetih s modela XT500, oba motocikla dijele niz bitnih karakteristika zbog kojih ćete ih lako zavoljeti. Oba modela, XT500 i XTribute, relativno su jednostavnog dizajna, iskoristive snage i svestrani. Samo čista i iskrena zabava popraćena Yamahinom iznimnom kvalitetom.

Ovaj poseban spoj bezvremenskog dobrog izgleda i suvremene tehnologije savršeno ilustrira pravi duh filozofije Faster Sons. Uz jedinstvene specifikacije, XSR700 XTribute pruža čitavoj novoj generaciji vozača prigodu da slave prošlost, dok istodobno profitira od moderne tehnologije i izvanrednog iskustva vožnje.

Posebne značajke modela XSR700 XTribute obuhvaćaju ravno sjedalo i glomazne oslonce za noge u stilu modela XT, kao i ručice upravljača i zaštitne navlake za vilice za terensku vožnju, koje nadopunjuju bezvremenski Scrambler stil. Zahvaljujući dvocilindričnom rednom motoru obujma 689 ccm i laganom okviru, XSR700 XTribute ima snagu i tehnologiju koje će vas impresionirati.

Tijekom godina Yamaha je stvorila mnoge prepoznatljive modele koji su prošli test vremena. Nijedan više od modela XT500. Jednostavan, snažan i svestran, postao je najomiljeniji motocikl u Europi. Implikacije dizajna modela XT500, zajedno s uzbudljivim uživanjem, temelji su modela XTribute.

Kratki pregled

  • LED svjetla asortimana XSR
  • Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
  • Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”
  • Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
  • Lagan i tanak cjevasti okvir
  • Ručice upravljača i oveći oslonci za noge za terensku vožnju
  • Gume Pirelli MT 60 RS kvadratnog uzorka za vožnju ulicom i makadamom
  • Posebno ravno sjedalo u stilu modela XT, zaštitne navlake za vilicu i integrirani nosači glavnog svjetla
  • Lagan, kompaktan i agilan

  • alt

    Nova LED svjetla asortimana XSR

    XSR700 XTribute ima okruglo LED glavno svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.

  • alt

    Izmijenjen raspored kokpita s invertnim LCD mjeračem

    Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu i njegovim nosačima, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.

  • alt

    Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”

    Jedna od najprepoznatljivijih značajki modela XT500, kojoj se pripisuje više od desetljeća njegove uspješnosti, bila je odvažan, ali nepogrešiv stil. Ovo djeluje kao nadahnuće za model XTribute, jer su aluminijski poklopci spremnika goriva oslikani sličnim grafikama. Blatobrani bijele boje i slavni naplatci zlatne boje upotpunjuju poviješću nadahnuti dizajn.

  • alt

    Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5

    S povećanjem zrelosti modela XSR700 XTribute došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 689 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.

  • alt

    Lagan i tanak cjevasti okvir

    Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 XTribute ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.

  • alt

    Ručice terenskog upravljača i glomazni oslonci za noge koji dobro prianjaju

    Za usvajanje stila terenskog motocikla modela XT500, XTribute je opremljen koničnim upravljačem. Ne samo da ovi upravljači daju odgovarajući urbani scrambler izgled, već i osiguravaju udoban i uspravan položaj za vožnju. Širi upravljač olakšava upravljanje motociklom, čak i pri nižim brzinama. Oslonac za noge i rukohvati dizajnirani su tako da se svojim glomaznim izgledom uklope u izgled skramblera.

  • alt

    Gume Pirelli MT 60 RS kvadratnog uzorka za vožnju ulicom i makadamom

    Radi estetike i praktičnosti, lijevani kotači modela XSR700 XTribute s 10 krakova opremljeni su gumama kvadratnog uzorka, čime se dodaje urbani scrambler izgled. Gume osiguravaju izvrsnu razinu prianjanja i jednostavno rukovanje na ulici i neasfaltiranim cestama.

  • alt

    Posebno ravno sjedalo u stilu modela XT, zaštitne navlake za vilicu i integrirani nosači glavnog svjetla

    Kako bi se poštovala načela dizajna modela XT500, XTribute je opremljen ravnim sjedalom s jedva primjetnim reljefnim logotipom modela XTribute na stražnjoj strani. Pruža izgled pravog terenskog motocikla iz 80-ih uz istodobnu suvremenu udobnost. Gumene zaštitne navlake crne boje postavljene su na prednje vilice kako bi naglasile potpuni osjećaj scrambler modela. Kompaktno LED glavno svjetlo s integriranim nosačima daje prednjem dijelu jednostavan izgled.

  • alt

    Lagan, kompaktan i okretan

    Ukupne mase od samo 190 kg, XSR700 XTribute jedan je od najlakših scrambler modela u kategoriji. Čelični podokvir i kompaktno podvozje jedan su od najokretnijih i najpokretljivijih dizajna u klasi, što model XSR700 XTribute čini idealnim za gradsku uporabu, ali i za uzbudljivu vožnju otvorenom cestom.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
689 cm³
Promjer x hod  
80.0 mm x 68.6 mm
Omjer kompresije  
11.5 : 1
Maksimalna snaga  
54.0 kW (74.8 KS) @ 9.000 okr/min
Maksimalan okretni moment  
68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Čelični
Sustav prednjeg ovjesa  
Teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda  
130 mm
Kut prednje vilice  
24º 50
Predtrag  
90 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
130 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 282 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma  
120/70 ZR 17M/C(58W)
Stražnja guma  
180/55 ZR 17M/C(73W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.085 mm
Ukupna širina  
745 mm
Ukupna visina  
1.090 mm
Visina sjedala  
805 mm
Međuosovinski razmak  
1.400 mm
Minimalna udaljenost od tla  
140 mm
Ukupna težina  
ABS 182 kg
Kapacitet spremnika goriva  
14 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.0 litara