LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
Osim jasnih referenci dizajna modela XSR700 XTribute preuzetih s modela XT500, oba motocikla dijele niz bitnih karakteristika zbog kojih ćete ih lako zavoljeti. Oba modela, XT500 i XTribute, relativno su jednostavnog dizajna, iskoristive snage i svestrani. Samo čista i iskrena zabava popraćena Yamahinom iznimnom kvalitetom.
Ovaj poseban spoj bezvremenskog dobrog izgleda i suvremene tehnologije savršeno ilustrira pravi duh filozofije Faster Sons. Uz jedinstvene specifikacije, XSR700 XTribute pruža čitavoj novoj generaciji vozača prigodu da slave prošlost, dok istodobno profitira od moderne tehnologije i izvanrednog iskustva vožnje.
Posebne značajke modela XSR700 XTribute obuhvaćaju ravno sjedalo i glomazne oslonce za noge u stilu modela XT, kao i ručice upravljača i zaštitne navlake za vilice za terensku vožnju, koje nadopunjuju bezvremenski Scrambler stil. Zahvaljujući dvocilindričnom rednom motoru obujma 689 ccm i laganom okviru, XSR700 XTribute ima snagu i tehnologiju koje će vas impresionirati.
Tijekom godina Yamaha je stvorila mnoge prepoznatljive modele koji su prošli test vremena. Nijedan više od modela XT500. Jednostavan, snažan i svestran, postao je najomiljeniji motocikl u Europi. Implikacije dizajna modela XT500, zajedno s uzbudljivim uživanjem, temelji su modela XTribute.
Kratki pregled
- LED svjetla asortimana XSR
- Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
- Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
- Lagan i tanak cjevasti okvir
- Ručice upravljača i oveći oslonci za noge za terensku vožnju
- Gume Pirelli MT 60 RS kvadratnog uzorka za vožnju ulicom i makadamom
- Posebno ravno sjedalo u stilu modela XT, zaštitne navlake za vilicu i integrirani nosači glavnog svjetla
- Lagan, kompaktan i agilan
AGREGAT | ||
Tip agregata | 2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila | |
Zapremina | 689 cm³ | |
Promjer x hod | 80.0 mm x 68.6 mm | |
Omjer kompresije | 11.5 : 1 | |
Maksimalna snaga | 54.0 kW (74.8 KS) @ 9.000 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6.500 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa | |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | 6 brzina | |
Završni prijenos | Lanac | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Čelični | |
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice | |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm | |
Kut prednje vilice | 24º 50 | |
Predtrag | 90 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka (Link suspenzija) | |
Hod ovjesa straga | 130 mm | |
Prednja kočnica | Dvostruki diskovi, Ø 282 mm | |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 245 mm | |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C(58W) | |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C(73W) | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.085 mm | |
Ukupna širina | 745 mm | |
Ukupna visina | 1.090 mm | |
Visina sjedala | 805 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.400 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm | |
Ukupna težina | ABS 182 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 14 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 3.0 litara |