LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...
XSR900 drži se na svim rutama, bilo da se nalazi na onim sanjarskim zavojitim cestama ili na otvorenom pravcu, u oba se slučaja osjeća kao kod kuće. Opremljen najsuvremenijim elektroničkim paketom koji svakom vozaču daje najvišu razinu nadzora u svakoj situaciji. Uz sportski Quick Shifter, kao i opuštajući tempomat, ovim 3-cilindričnim snažnim strojem možete ići kamo želite.
Nemojte da vas zavara bezvremenski dobar izgled modela XSR900, jer ispod izgleda sportskog motocikla iz 80-ih postoji neka ozbiljna iznimno učinkovita tehnologija. Ne samo da ima uglađeni CP3 agregat zapremnine 889 ccm s iznimno velikim brojem okretaja, koji udovoljava zahtjevima norme EU5, već je opremljen i laganim podvozjem u Deltabox stilu s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, laganim kotačima kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka (engl. Spinforge) i potpuno prilagodljivim ovjesom.
Kao neprikosnoveni vladar asortimana Sport Heritage, XSR900 krajnji je dokaz filozofije Faster Sons na djelu. Dizajnom nadahnutim nekim od legendarnih Yamahinih povijesnih strojeva, ovaj motocikl iznimnih performansi živi je dokaz desetljeća intenzivnog istraživanja i razvoja.
Ovo je motocikl na kojem možete uživati u gotovo svakoj situaciji. Njegova jednostavna ergonomija posebno je dizajnirana kako bi vam pružila otvoren i prilagodljiv položaj za vožnju koji svaku vožnju čini ugodnijom. Od uskih zavojitih uličica do brzih otvorenih zavoja ili opuštenog krstarenja gradom, XSR900 spreman je na sve.
Kratki pregled
- Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
- Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
- Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
- LED osvjetljenje u stilu modela XSR
- Suvremena paleta povijesnih boja
- Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
- Istančane elektroničke kontrole namijenjene vozaču
- Svestrani CP3 agregat zapremnine 889 ccm velikog okretnog momenta, koji udovoljava zahtjevima norme EU5
- Lagano podvozje Deltabox stila, duga stražnja vilica
- QSS, tempomat, spojka A&S
Agregat
Tip agregata |
3 - cilindara, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila |
Zapremina |
889 cm³ |
Provrt x hod |
78,0 mm x 62,1 mm |
Omjer kompresije |
11,5 : 1 |
Maksimalna snaga |
87,5 kW (119KS) @ 10.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
93,00 Nm (9.5 kg-m) @ 7.000 okr/min |
Sustav podmazivanja |
Mokri karter |
Tip kvačila |
Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač |
Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja |
TCI |
Sustav pokretanja |
Električno |
Sustav prijenosa |
Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos |
Lanac |
Šasija
Okvir |
Dijamant |
Sustav ovjesa sprijeda |
Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
130 mm |
Kut prednje vilice |
25º |
Predtrag |
108 mm |
Sustav ovjesa straga |
Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga |
137 mm |
Prednja kočnica |
hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica |
Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma |
120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Stražnja guma |
180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Dimenzije
Ukupna dužina |
2.155 mm |
Ukupna širina |
860mm |
Ukupna visina |
1.155 mm |
Visina sjedala |
810 mm |
Međuosovinski razmak |
1.495 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
140 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) |
193 kg / |
Kapacitet spremnika goriva |
14 L |
Kapacitet spremnika za ulje |
3,5 L |