XSR 900 GP 2024

14.799,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Mješavina nostalgije za legendama koje su se natjecale za Veliku nagradu 1980-ih i najnovije tehnologije. XSR900 GP utjelovljuje duh Yamahine trkaće prošlosti i prihvaća suvremene performanse kako bi postao vrhunski model linije Sport Heritage.

Dizajniran kako bi pobudio uspomene iz zlatnog doba, XSR900 GP vrhunski je spoj nasljeđa trkaćeg stila i najnovije tehnologije koji nudi uzbudljivu vožnju koja potiče osjećaje na način na koji to ne može nijedan drugi model. Uz stil koji podsjeća na motocikle iz 1980-ih koji su se natjecali za Veliku nagradu, XSR900 GP pravo je utjelovljenje Yamahine slavne trkaće prošlosti. 

Uz izgled koji podsjeća na pobjedničke vožnje poznatih Yamahinih trkača iz 80-ih i 90-ih, koji su vozili model YZR500, XSR900 GP nikada je viđena posveta Yamahinu trkaćem pedigreu. Prednji oklop i izbočina na sjedalu, nadahnuti modelima YZR koji su se utrkivali za Veliku nagradu, evociraju uspomene na zlatno doba utrka za veliku nagradu – istinska posveta nekima od najpoznatijih trkaćih motocikala iz Yamahine prošlosti. Neka vas stil naslijeđa ne zavara, jer ispod oklopa krije se najnovija vrhunska Yamahina tehnologija koja ovom stroju daje istinske mogućnosti koje oduševljavaju svakim zakretanjem gasa. Najnovije komponente kočnica i ovjesa poboljšavaju vožnju, dok integrirani načini vožnje i opsežan paket elektronike podižu ljestvicu još više.

Upečatljiv dizajn podsjeća na modele koji su se 80-ih i 90-ih godina utrkivali za Veliku nagradu

Upečatljiv dizajn podsjeća na modele koji su se 80-ih i 90-ih godina utrkivali za Veliku nagradu

XSR900 ima gornji oklop koji podsjeća na „zlatno doba” utrka za Veliku nagradu 1980-ih, a oklop u kombinaciji s odvojenim štitnicima za zglobove ne samo da odaje povezanost s modelom YZR500, već dodatni aerodinamični učinak povećava najveću brzinu i ubrzanje. Poklopac sjedala suputnika usklađene boje upotpunjuje trkaći izgled stražnjim krajem četvrtastog stila 1980-ih.

Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' koji ima mogućnost povezivanja

Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' koji ima mogućnost povezivanja

Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' smješten je u kokpitu retrostila. Možete birati između četiri teme zaslona koje pristaju nizu doživljaja vožnje, uključujući analogni brzinomjer nadahnut trkaćim motociklima prošlih vremena. Za obogaćeno iskustvo vožnje model XSR900 GP ima mogućnost povezivanja s pametnim telefonom kao standardnu opremu, tako da putem aplikacije My Ride možete ostati povezani tijekom vožnje.

Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes marke KYB iznimne kvalitete

Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes marke KYB iznimne kvalitete

U skladu s mantrom o spajanju retrostila sa suvremenom tehnologijom, XSR900 GP može se pohvaliti najnovijom tehnologijom ovjesa uključujući potpuno prilagodljivu preokrenutu vilicu marke KYB i stražnji ovjes sa sponom koji su optimizirani za poboljšano upravljanje prilagođeno sportskom stilu vožnje.

Nove ručice upravljača sa spojnicama i prekidači na upravljaču

Nove ručice upravljača sa spojnicama i prekidači na upravljaču

Kako bi se omogućio sportski stil vožnje koji pristaje njegovoj estetici nadahnutoj utrkama, XSR900 GP ima podiznu kopču na upravljaču pričvršćenu iznad gornjeg nosača. Ovo pomiče vozača na stroju dalje prema naprijed, povećavajući opterećenje na prednjem dijelu kako bi se ponudio precizniji osjećaj koji se očekuje od trkaćeg stroja, ali s dovoljno udobnosti za cestovnu vožnju.

Podvozje Deltabox veće krutosti

Podvozje Deltabox veće krutosti

Yamaha je 80-tih godina prvi put predstavila okvir Deltabox na svojim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu – uvodeći novu tehnologiju koja je oblikovala buduću proizvodnju sportskih motocikala. Okvir Deltabox ostao je osnova mnogih Yamahinih motocikala sve do danas, uključujući i model XSR900 GP. Kako bi pristajalo više sportskom položaju za vožnju na modelu XSR900 GP, podvozje je prilagođeno tako da poboljša stabilnost u vožnji zavojima i poveća povratne informacije na prednjem kraju.

Prerađeno glavno sjedalo nadahnuto 80-ima, novi bočni poklopci i odvojivi pokrov sjedala

Prerađeno glavno sjedalo nadahnuto 80-ima, novi bočni poklopci i odvojivi pokrov sjedala

Novo dizajnirano i udobno sjedalo za vozača dizajnirano je po uzoru na stil trkača iz 80-ih i 90-tih. Zatvorene bočne ploče dodane su ispod sjedala kako bi se nastavio trkaći izgled polovičnog oklopa, a pričvršćene su D-prstenastim zatvaračima u trkaćem stilu za brzo i jednostavno uklanjanje. Poklopac sjedala postavljen je preko prostora za suvozača i može se ukloniti kada se vozi suputnik.

Novi stil i položaji oslonaca za noge

Novi stil i položaji oslonaca za noge

Oslonci za noge lijevani postupkom kontroliranog punjenja dostupni su u dva položaja, u gornjem i donjem položaju. Položaji oslonaca za noge izmijenjeni su kako bi pristajali sportskoj ergonomiji prilagođenoj novom položaju sjedenja i spuštenim upravljačkim ručkama sa spojnicom.

Yamahin sustav nadzora vožnje YRC i IMU sa šest osi

Yamahin sustav nadzora vožnje YRC i IMU sa šest osi

Napredni IMU sa šest osi izveden iz modela R1 upravlja opsežnim paketom pomagala za vozača, uključujući, između ostalog, nadzor proklizavanja osjetljiv na naginjanje i ABS te nadzor klizanja i sustav nadzora podizanja prednjeg kotača. Yamaha Ride Control omogućuje vam odabir svojstva snage motora i razine intervencije iz pomoćnih sustava za vozača osjetljivih na nagib prema vašim željama i uvjetima na cesti. Tri unaprijed postavljena integrirana načina vožnje, „SPORT” (sport), „STREET” (cesta) i „RAIN” (kiša) imaju tvorničke postavke s različitim razinama intervencije koje pristaju različitim uvjetima nadopunjuju se ručno prilagodljivim postavkama za vuču „CUSTOM” (prilagođeno).

Tempomat i treća generacija sustava brzog mjenjača i pomoćne klizne spojke (A&S)

Tempomat i treća generacija sustava brzog mjenjača i pomoćne klizne spojke (A&S)

Uživajte u poboljšanom iskustvu vožnje zahvaljujući najnovijoj Yamahinoj tehnologiji, uključujući treću generaciju sustava brzog mjenjača koji omogućuje promjenu stupnja prijenosa bez kvačila pri prebacivanju i u viši stupanj prijenosa pri ubrzavanju i u niži stupanj prijenosa. Tempomat je ugrađen kao standardna oprema i njime se upravlja s pomoću novog intuitivnog prekidača kako bi se pojednostavila vožnja na većim udaljenostima, dok pomoćna klizna spojka (engl. Asist and Slipper, A&S) održava motocikl mirnim pri sportskoj vožnji.

Sofisticirani agregat CP3 visokog zakretnog momenta i zapremnine 890 ccm, koji udovoljava normi EU5

Sofisticirani agregat CP3 visokog zakretnog momenta i zapremnine 890 ccm, koji udovoljava normi EU5

Agregat CP3 zapremnine 890 ccm visokog okretnog momenta u kombinaciji s laganim i okretnim okvirom Deltabox savršen je za više sportski položaj za vožnju na modelu XSR900 GP. Akustična harmonija zvuka triju cilindara pojačava osjećaj ubrzanja svakim zakretanjem gasa, pružajući najbolje sportsko iskustvo vožnje u asortimanu CP3.

Yamahini kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i opremljeni su gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23

Yamahini kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i opremljeni su gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23

Proizvedeni s pomoću Yamahine ekskluzivne tehnologije kružnog modeliranja, kotači modela XSR900 GP iznimno su lagani, omogućujući bolje reagiranje ovjesa zbog povećavane okretnosti i stabilnosti. XSR900 GP puno bolje reagira, osobito pri vožnji zavojima i kočenju, a prianjanje je maksimalno poboljšano najnovijim gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23.


Agregat

Tip agregata

3 - cilindara, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila

Zapremina

889 cm³

Provrt x hod

78,0 mm x 62,1 mm

Omjer kompresije

11,5 : 1

Maksimalna snaga

87,5 kW (119KS) @ 10.000 okr/min

Maksimalan okretni moment

93,00 Nm (9.5 kg-m) @ 7.000 okr/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Rasplinjač

Ubrizgavanje goriva

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac


Šasija

Okvir

Dijamant

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopske vilice

Hod ovjesa sprijeda

130 mm

Kut prednje vilice

25º

Predtrag

108 mm

Sustav ovjesa straga

Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa)

Hod ovjesa straga

137 mm

Prednja kočnica

hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični disk, Ø 245 mm

Prednja guma

120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)

Stražnja guma

180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)


Dimenzije

Ukupna dužina

2.155 mm

Ukupna širina

860mm

Ukupna visina

1.155 mm

Visina sjedala

810 mm

Međuosovinski razmak

1.495 mm

Minimalna udaljenost od tla

140 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

193 kg /

Kapacitet spremnika goriva

14 L

Kapacitet spremnika za ulje

3,5 L