NaslovnaMotocikliSuper sport

YZF-R1 World GP 2022

galerija

YZF-R1 World GP 2022

159.900,00 kn

Detalji

R1 World GP 60th Anniversary

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji iz Yamahinog pobjedničkog trkaćeg stroja M1 MotoGP®, R1 je vrhunski trkaći supersportski model. U spomen na 60 godina utrka za Veliku nagradu, stvoren je izvanredan R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu. Obojan u povijesne trkaće boje, to je krajnje priznanje nekim od najpoznatijih Yamahinih trkaćih motocikala – i zasigurno će postati kolekcionarski stroj vozačima koji cijene ovu posebnu baštinu.

Yamaha je prvu međunarodnu cestovnu utrku imala na Velikoj nagradi Francuske još u svibnju 1961. Prva pobjeda na utrci dogodila se 1963., a 1964. Yamaha je osvojila svoje prvo svjetsko prvenstvo. Otada su tvornički trkaći motocikli osvojili više od 500 pobjeda na Velikim nagradama. Poseban oklop za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za veliku nagradu obilježava 60 godina Yamahina natjecanja na najvišoj razini motociklističkih utrka.

Model R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima kultnu grafiku „speed block” crvene boje i oklop bijele boje – zajedno sa znakom 60. godišnjice, prednjom pločicom za natjecateljski broj žute boje i kotačima zlatne boje – koji su nadahnuti Yamahinim originalnim tvorničkim trkaćim motociklima na kojima su pobjede odnosili legendarni vozači uključujući Reada, Saarinena, Agostinija i Robertsa. Oni su sastavni dio Yamahine povijesti. Vozeći model R1 za 60. godišnjicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu možete biti dio ove posebne proslave.

Kako bi obilježila 60. godišnjicu prve utrke za Veliku nagradu, Yamaha je osmislila poseban izgled linije serije R. U bojama jedne od najpoznatijih i najomiljenijih povijesnih shema trkaćih boja, R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu vrhunska je posveta Yamahinim povijesnim trkaćim motociklima.

Kratki pregled

  • Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
  • Aerodinamični oklop u stilu modela M1
  • Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
  • Prednja vilica marke KYB od 43 mm
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • Agresivni prednji kraj s LED glavnim svjetlima
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Kočione pločice za visoku razinu trenja
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
  • Završna obrada visoke kvalitete

  • alt

    Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu

    Prvi put viđen na Yamahinim ranijim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu, kultni dizajn „speed block” crvene boje na potpuno bijelom oklopu modela R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu među najpoznatijim je i najomiljenijim grafikama svih vremena. Debela pruga crvene boje koja prolazi gornjim dijelom spremnika goriva i stražnjim krajem donosi duh prvih tvorničkih trkača – dok kotači zlatne boje i prednja pločica za natjecateljski broj žute boje dolaze izravno s trkališta.

  • alt

    Aerodinamični oklop u stilu modela M1

    Model R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan profil. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.

  • alt

    Visokoučinkoviti agregat neravnomjernog rasporeda paljenja

    Agregat modela R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu zapremnine je 998 ccm i zadovoljava standard EU5 te ima neravnomjerno koljenasto vratilo s nejednakim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koji daje snažan, linearni zakretni moment. Visokoučinkoviti sustav usisa, zajedno sa posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalice ventila, pridonosi izvanrednim performansama visokih o/min ovog za utrke razvijenog agregata.

  • alt

    Prednja vilica marke KYB od 43 mm

    60. obljetnica R1 World GP opremljena je KYB vilicama visokih specifikacija od 43 mm s laminiranih ventila prigušivača. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1-WGP čini kao da je produžetak vašeg tijela.

  • alt

    Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)

    Tehnologija mijenja način vožnje, a najnoviji R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima čak sedam elektroničkih sustava upravljanja. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i ubrzanje proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.

  • alt

    Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)

    Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.

  • alt

    Agresivni prednji kraj s LED glavnim svjetlima

    Agresivan prednji kraj modela R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima LED glavna svjetla koja daju oštar i prijeteći izgled. Pokrov u stilu modela M1 opremljen je i kompaktnim pozicijskim svjetlima koja pojačavaju nazočnost motocikla na ulici i ističu njegov čisti dizajn razvijen na utrkama.

  • alt

    Elektronički APSG gas

    Yamahin gas reguliran čipom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) aktivira se visokotehnološkim sklopom twistgrip koji omogućuje prirodni osjećaj za precizni nadzor. Uz oprugu, klizač i zupčanik koji daju uglađen i progresivan osjećaj, sustav elektroničkog gasa APSG (engl. Accelerator Position Sensor Grip, zahvat senzora položaja akceleratora) twistgrip osigurava trenutačnu reakciju gasa.

  • alt

    Sustav regulacije starta (LCS)

    S pomoću podataka iz širokog asortimana senzora, sustav regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System) modela R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu pruža vam visoku razinu kontrole tijekom startanja na utrci. Za najbrža i najagresivnija startanja, način rada LCS1 programiran je da se aktivira pri 9000 o/min s otvaranjem gasa pod 41 stupnjem.

  • alt

    Kočione pločice za visoku razinu trenja

    Dvostruki prednji diskovi od 320 mm koji se nalaze na modelu R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu i monoblok čeljusti poznati su po iznimnom osjećaju kočenja i učinkovitosti. Kočione pločice sadrže materijal za visoko trenje koji osigurava snažno zaustavljanje, omogućujući vam da istražite puni potencijal ovog legendarnog supersportskog modela.

  • alt

    Gume Bridgestone Battlax RS11

    Bilo da agresivno ubrzavate, teško kočite ili prelazite s punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Gume Bridgestone Battlax Racing Street RS11 imaju na utrkama razvijen posebno složeni uzorak s 190 odjeljaka straga, što vam osigurava najveće razine prianjanja i izvanredan osjećaj.

  • alt

    Iznimna kvaliteta završne obrade

    Razvijen u skladu s dokazanom tehnologijom za utrke i proizveden korištenjem najsofisticiranijih komponenti i laganih materijala, uključujući titan i magnezij, R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu visokokvalitetni je motocikl koji izaziva krajnje poštovanje i osigurava vlasniku osjećaj istinskog ponosa. To je ono o čemu se radi u svijetu modela R.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina   998 cm³
Promjer x hod   79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije   13.0 : 1
Maksimalna snaga   147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment   112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI (digitalno)
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda   120 mm
Kut prednje vilice   24º
Predtrag   102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga   120 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma   120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   190/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.055 mm
Ukupna širina   690 mm
Ukupna visina   1.150 mm
Visina sjedala   855 mm
Međuosovinski razmak   1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla   130 mm
Ukupna težina   199 kg
Kapacitet spremnika goriva   17 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.9 litara

Izdvojeni proizvodi