NaslovnaMotocikliSuper sport

YZF-R6 Race BEZ HOMOLOGACIJE

galerija

YZF-R6 Race BEZ HOMOLOGACIJE

102.500,00 kn

Detalji

SAMO MODELI BEZ HOMOLOGACIJE ZA UTRKE !

MODEL GYTR RACE MPC: 149.900,00 kn.

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Ovo je vrhunski Supersportski motocikl od 600 ccm koji godinama dominira u utrkama WorldSSP. Poput svake serije R, razvijen je bez kompromisa kako bi se postigle najviše razine učinkovitosti. A kako bi se vama i vašem timu olakšale pripreme za trkaću sezonu, isključivo trkaći model R6 RACE sada se isporučuje u kompletu spremnom za utrku.

R6 RACE ima agresivno oblikovan oklop na kojem se nalazi upečatljivi prednji usis zraka u obliku slova M. Nadahnut tvorničkim motociklom M1 MotoGP®, ovaj oklop pruža vam maksimalnu aerodinamičku učinkovitost za skraćivanje vremena kruga – dok vam kompaktno Deltabox podvozje, oblikovani aluminijski spremnik goriva i tanki podokvir od magnezija omogućuju da se priljubite uz motocikl na ravnoj dionici.

Dostupan u boji Tech Black, ogoljeni R6 RACE savršen je motocikl za svakog, od vozača koji povremeno posjete trkaću stazu do ambicioznih trkača koji žele svojem imenu dodati prvu veliku pobjedu. S toliko naslova osvojenih na natjecanju WorldSSP, R6 RACE lagani je redni četverocilindrični agregat zapremnine 599 ccm koji je dokazao da je najbrži u svom poslu, a uz Yamahin elektronički nadzor usisa (YCC-I, engl. Yamaha Chip Controlled Intake) i Yamahin elektronički nadzor leptira gasa (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle), kao i kliznu spojku, 6 kratkih stupnjeva prijenosa i sustav brzog mijenjanja brzina (QSS, engl. Quick Shift System), spreman je za stazu i omogućuje vam najvišu razinu upravljivosti u svakom krugu.

Trebate samo pogledati izvanredne rezultate ovog Supersportskog modela klase 600 na natjecanju WorldSSP i mnogim drugim serijama utrka diljem svijeta, kako biste uvidjeli da je to najbrži način da se popnete na postolje. A kako bi se vama i vašem timu olakšale pripreme za trkaću sezonu, R6 RACE sada se isporučuje u kompletu spremnom za utrku.

Kratki pregled

  • Specifikacija spremna za utrku
  • Lagani agregat zapremnine 599 ccm iznimne učinkovitosti
  • Aerodinamični oklop razvijen na utrkama
  • Istančani elektronički sustavi nadzora
  • Prednja vilica iznimnih značajki u stilu modela R1
  • Natjecateljska ergonomija
  • Kompaktni Deltabox okvir i lagani podokvir od magnezija
  • Prednje kočnice u stilu modela R1 najbolje u klasi
  • Lagani aluminijski spremnik goriva

  • alt

    Specifikacija spremna za utrku

    R6 RACE od sada se iz tvornice isporučuje sa značajkama koje ga čine spremnim za utrke i s uklonjenim nebitnim cestovnim komponentama. Zbog toga je priprema za utrku brža i lakša te model R6 RACE potvrđuje kao vrhunski trkaći motocikl s izvanrednim trkaćim rekordom bez premca.

  • alt

    Lagani agregat zapremnine 599 ccm iznimne učinkovitosti

    Agregat modela R6 iznimnih performansi, postigao je legendarni status osvojivši 5 uzastopnih prvenstava WorldSSP. Poput svakog modela serije R, konstruiran je s pomoću napredne tehnologije razvijene na Yamahinim strojevima koji su se natjecali na utrkama Svjetskog prvenstva. Spoj laganih kovanih klipova, s omjerom kompresije 13,1:1, i ventila od titana daju vam uzbudljivu vožnju uz pobjedničku učinkovitost.

  • alt

    Aerodinamični oklop razvijen na utrkama

    Svaki model serije R dizajniran je kako bi osigurao vrhunsku učinkovitost, a aerodinamični okvir modela R6 RACE smanjuje koeficijent otpora motocikla kako bi vam pružio stvarnu prednost pri velikim brzinama. Kako bi podsjetio suparnike na svoje čistu trkaću baštinu, lagana i tanka konstrukcija ima agresivan prednji usis u stilu modela M1 MotoGP® te trkaći vjetrobran.

  • alt

    Istančani elektronički sustavi nadzora

    R6 RACE opremljen je različitim tehnološki naprednim elektroničkim sustavima koji vam pomažu u postizanju najbolje učinkovitosti. Sustav Quick Shift (QSS, engl. Quick Shift System) omogućuje promjenu u višu brzinu bez uporabe spojke pod punom gasom, a Yamahin sustav elektroničkog nadzora usisa (YCC-I, engl. Yamaha Chip Controlled Intake) i Yamahin sustav elektroničkog nadzora leptira gasa (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) – kao i klizna spojka te mjenjač sa 6 kratkih brzina – osiguravaju najvišu razinu upravljivosti na svakoj stazi.

  • alt

    Prednja vilica iznimnih značajki u stilu modela R1

    R6 RACE isporučuje se standardno opremljen iznimno dobrim značajkama poput najmodernije potpuno prilagodljive prednje vilice od 43 mm zlatne boje u stilu modela R1. Ovaj tehnološki napredan prednji kraj omogućuje izvanredno držanje ceste s izvrsnim povratnim informacijama i značajno doprinosi tome da ovaj motocikl postane jedan od najboljih u klasi.

  • alt

    Natjecateljska ergonomija

    Gledajte bilo kojeg vrhunskog trkača u akciji i vidjet ćete da je sposobnost brzog mijenjanja položaja tijela prilikom ulaska i izlaska iz zavoja ključna. Uz kompaktni okvir Deltabox, oblikovanim aluminijskim spremnikom goriva, tankim sjedalom i uskim podokvirom od magnezija, R6 RACE omogućuje vam brzo i jednostavno prebacivanje težine, pomažući vam da postignete veći nadzor kako biste skratili vrijeme kruga.

  • alt

    Kompaktni Deltabox okvir i lagani podokvir od magnezija

    Kompaktni aluminijski Deltabox okvir opremljen je podokvirom od magnezija koji je proizveden s pomoću Yamahine tehnologije lijevanja kontroliranim punjenjem, kako bi se postigla maksimalna čvrstoća uz minimalnu težinu. Njegove tanke dimenzije osiguravaju izvrsnu ergonomiju, omogućujući vam da se priljubite uz motocikl na ravnim dionicama, a mala težina pomaže pri poboljšanju centralizacije mase za oštro upravljanje koje odlično reagira.

  • alt

    Prednje kočnice u stilu modela R1 najbolje u klasi

    Za usklađivanje s prednjom vilicom iznimnih svojstava od 43 mm koja je zlatne boje, R6 RACE ima dvostruke hidraulične diskove od 320 mm koje zahvaćaju radijalno postavljene čeljusti s 4 nasuprotna klipa. Ovaj napredni dizajn izrađen je prema istoj specifikaciji kao i sustav na modelu R1 koji je vodeći u klasi i pobjeđivao je na natjecanju WSBK, a koji pruža izvanrednu snagu zaustavljanja zajedno s preciznim nadzorom.

  • alt

    Lagani aluminijski spremnik goriva

    Model R6 RACE opremljen je laganim aluminijskim spremnikom goriva oblikovanim tako da vam daje puno slobode za premještanje težine i ostvarenje najboljeg položaja vožnje. Oblik ovog spremnika goriva zapremnine 17 l prelijepe je završne obrade koja ističe vrhunske značajke motocikla. Ima široke udubine za koljena koje vam omogućavaju još bliži položaj i priljubljivanje uz spremnik goriva.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina   599 cm³
Promjer x hod   67.0 mm x 42.5 mm
Omjer kompresije   13.1 : 1
Maksimalna snaga   91.0 kW (123.7 KS) @ 14.500 okr/min
Maksimalan okretni moment   65.7 Nm (6.7 kg-m) @ 10.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Mokri karter
Napajanje gorivom   Elektronsko ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI (digitalno)
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda   120 mm
Kut prednje vilice   24º
Predtrag   97 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka, (link suspenzija)
Hod ovjesa straga   120 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma   120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   180/55 ZR17M/C (73W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.040 mm
Ukupna širina   695  mm
Ukupna visina   1.150 mm
Visina sjedala   850 mm
Međuosovinski razmak   1.375 mm
Minimalna udaljenost od tla   130 mm
Ukupna težina   190kg
Kapacitet spremnika goriva   17 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.4 litara

Izdvojeni proizvodi